کد خبر : 1664753 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:06 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: گل‌گهر باید روی بیانیه‌نویسی کار کند!

مدافع تازه وارد گل گهر سیرجان در اولین حضورش در این تیم توانست نقش تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد.

موسوی: گل‌گهر باید روی بیانیه‌نویسی کار کند!

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی، مدافع راست تازه وارد گل گهر سیرجان که در بازی با سایپا و در اولین گام موفق به ارسال پاس گل شد، اکنون امیدوار است تیمش در دیدارهای باقیمانده بتواند سهمیه بقا را به دست بیاورد.


او درباره حضورش در گل گهر سیرجان گفت: جلسات زیادی داشتیم و صحبت کردیم تا اینکه توانستم به تیم گل‌گهر بیایم. خدا را شکر شرایط تیم گل‌گهر خیلی خوب است امیدوارم که با درایت کادرفنی، شخص آقای جواهری، تلاش بازیکنان، زحمات آقای جلالی و حمایت هواداران خوب سیرجانی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم و سربلند شویم.

وی در خصوص همکاری با مجید جلالی گفت: اولین بار است که افتخار همکاری با آقا مجید نصیبم شده است. آقای جلالی یک مربی بسیار شناخته شده در فوتبال ایران است، هیچ نیازی به تعریف من وجود ندارد. چرا که کارنامه کاری ایشان گویای همه چیز است فقط همین بس که بگویم از اینکه می‌توانم در کنارشان یاد بگیرم خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم برای گل‌گهر مثمرثمر باشم.

 

مدافع سابق تیم تراکتور در رابطه با عملکرد خوبش در بازی اول گل‌گهر مقابل سایپا گفت: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی هم خوب ادامه دادیم و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم و داورهم کمی بهتر قضاوت می‌کرد و ضریب خطاهایش در این دیدار کمتر بود می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.تمامی تلاشم را کردم تا بتوانم نمایش خوبی داشته باشم و به تیم کمک کنم و این عملکرد خوبم را هم حاصل تلاش تمامی بچه‌های تیم می‌دانم.

موسوی ادامه داد: درست است که من در نیم فصل اول دراین تیم نبودم ولی در این مدتی که به گل‌گهر آمدم متوجه شدم که این تیم خیلی از داوری ضرر کرده است. شاید اینطور بنظر برسد که گل‌گهر هم مثل سایر تیم‌های دیگر یکی دو مرتبه از داوری ضرر کرده ولی اینطور نیست. مسئولین باشگاه و آقای جلالی تابحال خیلی کم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند اگر هم که صحبتی می‌کنند کاملا حق دارد چرا که باشگاه گل‌گهر مثل بقیه تیم‌ها نیست که دم به ساعت بیانیه بدهد جو را بهم بریزد، اگر به این شکل شرایط به نفع ما هم تغییر می‌کند ما هم از بازی بعدی  با اعتراض کردن جو را خراب می‌کنیم. بنظرم اگر مسئولین باشگاه گل‌گهر ملاحظه می‌کنند و احترام می‌گذارند نباید ضرر کنند و حقشان ضایع شود. در بازی مقابل سایپا متاسفانه یک پنالتی صد درصد را برای ما نگرفتند امیدوارم که از این به بعد دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

 

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند گل‌گهر بتواند در نیم فصل دوم با جذب نفرات جدید نتایج بهتری بگیرد یا خیر گفت: قطعا همین اتفاق خواهد افتاد. با وجود اینکه گل‌گهر درنیم فصل اول فوتبال خوبی بازی می‌کرد کمی بدشانس بود. مطمئنا در ادامه همگی بازی‌های بهتری از این تیم خواهند دید، گل‌گهر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و بدون شک می‌تواند در لیگ برتر بماند و باعث خوشحالی هواداران تیم شود.

دیدگاه‌ها