کد خبر : 1664755 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:09 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی و مربی جوان؛ رشید منجی و غول‌کش!

قشقایی شیراز با هدایت رشید طهماسبی به روزهای خوب خود بازگشته است.

قشقایی و مربی جوان؛ رشید منجی و غول‌کش!

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی که در اواخر نیم فصل اول حال و روز خوبی را سپری نمی‌کرد با استعفای دکتر فروردین، سرمربی خود روبه رو شد و این توفیق اجباری نصیب کمک مربی این تیم یعنی رشید طهماسبی شد.

 

طهماسبی که با اعتماد مدیرعامل شیرازی ها به عنوان سرمربی قشقایی معرفی شد توانست در دور برگشت مسابقات درخشان عمل کند و با تاکتیک جدیدی راهی مسابقات شود. او در دو مسابقه بزرگ که کمتر طرفدار خوش بین قشقایی هم تصور نمی‌کرد توانست برابر صدرنشینان لیگ، مس رفسنجان و گل ریحان به پیروزی برسد.

اوج کار طهماسبی جوان و با دانش مغلوب کردن گل ریحان و پاره کردن نوار شکست ناپذیری این‌ تیم که از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است بود.

 

در نیم فصل دوم اکثر بازیکنان این تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و نفرات کمی بازیکنان غیر شیرازی هستند، از جمله حسین حیدری بازیکن قرضی استقلال تهران وینگر سرعتی و خوش تکنیک قشقایی که با اعتماد طهماسبی در نیم فصل دوم به عنوان یار اصلی به کار گرفته شده و توانسته عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارد. حال باید نظاره گر شاگردان رشید طهماسبی در ادامه مسیر باشیم تا ادامه عملکرد این تیم را تماشا کنیم.

دیدگاه‌ها