کد خبر : 1664757 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:11 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادبیات داور در این بازی عجیب و باورنکردنی بود

کوشکی: پنالتی ما مقابل نساجی دیده نشد

بازیکن جوان پیکان مدعی است اشتباه داور باعث از دست رفتن امتیاز در دیدار تیمش مقابل نساجی شد.

کوشکی: پنالتی ما مقابل نساجی دیده نشد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی، مهاجم جوان پیکان که پدیده جدید این باشگاه محسوب می‌شود در دیدار مقابل نساجی برای دقایقی فرصت حضور در زمین را به دست آورد. او در همین فرصت کوتاه اما می‌توانست نقش تاثیرگذاری در ترکیب داشته باشد و مدعی است داور صحنه خطای روی او را که می‌توانست پنالتی برای تیمش باشد، نگرفته است.


کوشکی درباره دیدار با نساجی می‌گوید: در نیمه اول آنچه که کادرفنی در نظر داشت را نتوانستیم اجرا کنیم و با توجه به روند بازی در نیمه دوم ما بیشتر روی دروازه نساجی فشار آوردیم و حملات بیشتری داشتیم. شرایط زمین و هوای سرد در ورزشگاه باعث شد تا بازی دلچسب نباشد و از خطاهای داوری هم چشم پوشی نکنیم که همانند چند هفته گذشته به ضرر تیم ما بود.


کوشکی درباره برخورد با علیرضا حقیقی، دروازه بان نساجی در دقایق پایانی که بازیکنان پیکان معتقد به خطای پنالتی بودند، گفت: من هیچگونه برخوردی با صورت آقای حقیقی نداشتم چه برسد که مصدومیتی ایجاد شود و ایشان به باندپیچی نیاز داشته باشند. من به صورت آقای حقیقی نخوردم و نزدیک به صحنه که بودم پس از ورود کادرپزشکی نساجی به زمین بازی، حقیقی به آنها می‌گفت که سرم را باندپیچی کنید.
او در ادامه صحنه جنجالی دقایق پایانی بازی روز گذشته گفت: متاسفانه تنها یک دوربین بازی ما را نشان می‌داد اما اگر شما همان صحنه را نگاه کنید می‌بینید که من توپ را زدم و آقای حقیقی هنوز به توپ نرسیده بود که بعد از کنترل توپ، با دست و کتف به سمت راست بدن من برخورد کرد و زمین افتادم. به نظر من پنالتی بود و داور ترجیح داد که بازی ادامه پیدا کند.


کوشکی درباره عملکرد داوری گفت: داور خیلی بد با بازیکنان ما صحبت می‌کرد و به نظرم یک داور برای تامین آرامش در زمین باید خیلی مناسب‌تر صحبت کند. او از بازیکنان عصبانی‌تر بود و خیلی درست با بازیکنان برخورد نمی‌کرد. بازی از دست او در رفته بود و پنالتی که هم برای نساجی گرفته بود به نظرم پنالتی نبود. این بدشانسی تیم پیکان است که داوران همیشه مقابل ما اشتباه می‌کنند.

 


بازیکن پیکان درباره انتقادات علیه حسین فرکی گفت: من هم مانند تمام بازیکنان پیکان معتقدم که حسین آقا یک سرمربی باتجربه است و بدشانسی‌ها باعث شده که ما نتوانیم به نتایج موفقیت آمیز دست پیدا کنیم. به نظرم آقای فرکی باید در تیم بمانند چون ایشان فقط می‌توانند شرایط تیم را درست کنند و بدشانسی‌ها بوده که ما را اذیت کرده است. ما بازیکنان به ایشان علاقه داریم و جو دوستانه‌ای داخل تیم ماست. امیدواریم در بازی‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم تا از شرایطی که در جدول داریم دور شویم و دل کادرفنی را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها