کد خبر : 1664768 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:31 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

کورتوا-اوبلاک؛ نبرد نزدیک برای فتح زامورا

تیبو کورتوا بهترین دروازه بان لالیگا تا به اینجای فصل است و گزینه اول کسب جایزه زامورا.

کورتوا-اوبلاک؛ نبرد نزدیک برای فتح زامورا

به گزارش "ورزش سه"، یک بازی دیگر از رئال و یک کلیت شیت جدید از تیبو کورتوا. دیوار بلژیکی رئال رسوخ ناپذیر نشان می دهد و شب گذشته یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگاه داشت.

کورتوا که فصل گذشته نمایش های متوسطی درون دروازه رئال داشت و فصل جاری را نیز بسیار بد شروع کرد، حالا تبدیل به آقای کلین شیت شده است.

 

 

1473316

 

 

در یازده بازی اخیر، او هشت بار کلین شیت کرده و تنها سویا، والنسیا و سوسیداد توانسته اند دروازه او را باز کنند. کورتوا در 16 بازی اخیر در تمام رقابت ها نیز تنها شش گل دریافت کرده است.

او در این فصل رکورد 5 کلیت شیت متوالی را هم به ثبت رسانده و حالا خیال رئالی ها از در اختیار داشتن یک گلر کلاس اول جهانی را راحت کرده است.

در این بین البته نمی توان از نمایش خوب مدافعان رئال به سادگی گذر کرد. رئال در میان تیم های 5 لیگ معتبر اروپایی تنها تیمی است که در سه بازی خود اجازه نداده تا حریف یک بار هم اقدام به شوتزنی داخل چارچوب کند: بازی رفت برابر سویا و بازی مقابل اوساسونا و رئال وایادولید(بازی شب گذشته).

رئال مادرید در این فصل تنها 13 گل دریافت کرده و تا به اینجا توانسته به سلطه اتلتیکو از این حیث پایان دهد. یان اوبلاک گلر اسلوونیایی اتلتیکو که در سه سال اخیر جایزه زامورا را برده، حالا رقیبی جدی به نام تیبو کورتوا دارد. او فعلا قافیه را به رقیب بلژیکی باخته و بعید نیست که جایزه زامورا پس از سال ها به رئال مادرید برسد.

 

 

1473318

 

دیدگاه‌ها