کد خبر : 1664785 | 07 بهمن 1398 ساعت 19:17 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

خون جدید در رگ بایرن؛ پایان اداره سنتی!

به نظر می‌رسد با ورود اولیور کان، تغییرات مهمی در نحوه مدیریت بایرن مونیخ شکل گرفته است.

خون جدید در رگ بایرن؛ پایان اداره سنتی!


به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بزرگ تاریخ بایرن مونیخ از گذشته نقش مهمی در مدیریت این باشگاه ایفا کرده اند و به طور سنتی معمولا همه ارکان اداره این تیم بزرگ تشکیل شده از ستاره های سابق این تیم است. اولیور کان، دروازه بان افسانه ای بایرن مونیخ نیز اخیرا پست مدیریتی گرفته و به این گروه اضافه شده است. او یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ بایرن به شمار می آید و حضورش در عرصه مدیریتی باشگاه مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفته است.

 

1473358

 

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد ورود اولیور کان به منزله تزریق خون جدید به رگ های باشگاه بوده است. اولیور کان در اولین اقدام موفق شد مقدمات انتقال آلوارو اودریوزولا، مدافع جوان رئال مادرید را به صورت قرضی فراهم کند. اخبار حاکی از آن است اولیور کان نقش مهمی در رقم خوردن این انتقال داشته و با گرفتن ارتباط ویدئویی با این بازیکن، نقش اودریوزولا را در تیم جدیدش برای او را تشریح کرده تا مدافع رئال با انتقال به مونیخ ترغیب شود.

 

بسیاری از هواداران بایرن مونیخ معتقدند با حضور افرادی باتجربه و پا به سن گذاشته مانند اولی هوینس و کارل هاینس رومینیگه در کادر مدیریتی بایرن مونیخ، این تیم بر خلاف رقبای بزرگ اروپایی در بازار نقل و انتقالات چندان خوب عمل نمی کند. اما به نظر می رسد طی سال های اخیر با ورود حسن صالح حمیدزیچ و حالا اولیور کان، این روند در حال تغییر یافتن است.

دیدگاه‌ها