کد خبر : 1664792 | 07 بهمن 1398 ساعت 19:55 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

با از دست رفتن دو امتیاز حیاتی؛

در انتظار زلزله خفیف در ترکیب سپاهان

تساوی مقابل ماشین سازی مطابق میل امیرقلعه نویی نبود و اینکه شاهد چند تغییر در ترکیب سپاهان باشیم، چندان عجیب نخواهد بود.

در انتظار زلزله خفیف در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نویی در شروع مجدد بازی های لیگ برتر نمایش خوبی نداشتند و دو امتیاز حیاتی را در تبریز جا گذاشتند و وقتی ماجرا برای این تیم بدتر شد که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با 2 گل تراکتور را شکست داد و اختلافش با طلایی پوشان را به عدد 5 رساند.

 

امیرقلعه نویی در دیدار برابر ماشین سازی به دلایل مختلف در مورد ترکیب زیر به جمع بندی رسید و این بازیکنان را به میدان فرستاد:
پیام نیازمند، محمد طیبی، شایان مصلح، مرتضی منصوری، سعید آقایی، امید نورافکن، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، سید محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و علی قربانی.

 

خط دفاعی؛ شاید با یک تغییر  
با این حال انتظار می رود با توجه به عملکرد مثبت و منفی بازیکنان و نتیجه ای که کسب شد، شاهد حداقل سه یا چهار تغییر در ترکیب اصلی سپاهان مقابل فولادخوزستان باشیم؛ تغییراتی که البته بعید به نظر می رسد خط دروازه و چهار بازیکن خط دفاعی را شامل شود؛ چرا که ولسیانی هنوز مصدومیتش به طور کامل بهبود نیافته و شایان مصلح به احتمال فراوان بار دیگر زوج محمد طیبی در قلب خط دفاعی خواهد بود تا در کنار سعید آقایی و مرتضی منصوری بار دیگر 4 بازیکن اصلی تیم باشند. هر چند استفاده از مهدی ترکمان که یکی از خریدهای زمستانی سپاهان به شمار می رود به جای سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی تیم محتمل است.

 

خط میانی و احتمال دو تغییر
در خط میانی اما شاهد تغییراتی خواهیم بود و مهدی کیانی با پشت سرگذاشتن محرومیت به پست هافبک میانی بازخواهد گشت و در کنار امید نورافکن قرار می گیرد. دیگر تغییر محتمل حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی به عنوان سومین هافبک تیم است که نمایش خوبی در 45 حضورش با پیراهن سپاهان داشت. قرار گرفتن کیانی، نورافکن و سروش رفیعی در بخش میانی زمین، مثلثی است که امیرقلعه نویی برای آزمایش آن اشتیاق زیادی دارد.

 

خط هجومی و حداقل یک تغییر
در بخش هجومی هم شاهد تغییراتی خواهیم بود و محتمل ترین گزینه بازگشت استنلی کی روش به ترکیب اصلی است؛ مهاجمی که به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات، درست مانند بازی های ابتدایی فصل، حضور در ترکیب ثابت را از دست داد. در دیدار برابر ماشین سازی علی قربانی، سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی سه بازیکن تیم در بخش هجومی بودند که علاوه بر استنلی کی روش، احتمال رسیدن محمد محبی نیز به ترکیب اصلی وجود دارد.

 

سپاهان با تمام قوا به دنبال سه امتیاز
دیدار برابر فولادخوزستان یکی از حساس ترین بازی های فصل برای سپاهان به شمار می رود و امیرقلعه نویی به هر ترتیبی به دنبال سه امتیاز است؛ پس او با تمام توانایی و پتانسیلی که دارد، تیمش را راهی میدان خواهد کرد تا هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند و اجازه ندهد تا در صورت پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، فاصله بیشتر از 5 امتیاز شود.

دیدگاه‌ها