کد خبر : 1664820 | 07 بهمن 1398 ساعت 23:01 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال رائول از ستاره جدید رئال مادرید

رائول گونسالس، اسطوره رئال مادرید در مورد خرید جدید و برزیلی این باشگاه صحبت کرد.

استقبال رائول از ستاره جدید رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال های اخیر تمایل فراوانی به جذب بازیکنان جوان برزیلی نشان داده و بعد از خرید بازیکنانی چون وینیسوس جونیور و رودریگو، مدتی قبل اعلام کرد برای انتقال رینیر ژسوس، هافبک جوان فلامینگو نیز به توافق دست یافته است. ژسوس بعد از برگزاری رقابت های المپیک 2020، به تیم دوم رئال مادرید منتقل شده و زیر نظر رائول بازی خواهد کرد. اسطوره رئال مادرید مدعی شد روزهای دشواری در انتظار رینیر خواهد بود.

 

1473384

 

رائول گونسالس گفت: "ما باید تا پایان المپیک صبر کنیم و بهترین اتفاقات را برای رینیر ژسوس آرزو کنیم. وقتی این بازیکن بعد از پایان این رقابت ها راهی تیم دوم شود، خواهیم دید که در چه شرایطی خودش را اینجا پیدا خواهد کرد.

 

رینیر ژسوس بازیکنی است که از پتانسیل های زیادی برخوردار بوده و می تواند آینده درخشانی برای خودش رقم بزند. رینیر ژسوس می تواند در آینده برای ما امتیازات زیادی را به ارمغان آورد. رقابت در این پست برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بسیار دشوار خواهد بود. بازی کردن در قاره آمریکای جنوبی و سپس انتقال به اروپا برای هیچ بازیکنی هرگز آسان نیست. رینیر ژسوس بازیکن بسیار با استعدادی است، اما مسابقات دشواری پیش رو او خواهد بود."

دیدگاه‌ها