کد خبر : 1664851 | 08 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش آرتتا از شجاعت بازیکنان جوان آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل بورنموث و صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، شجاعت بازیکنان جوانش در این بازی را تحسین کرد.

ستایش آرتتا از شجاعت بازیکنان جوان آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با هدایت میکل آرتتا دیروز با ترکیبی از بازیکنان جوان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه بورنموث به مصاف این تیم رفت و موفق شد با دو گل بوکایو ساکا و ادی انکتیا در نیمه اول حریفش را 2-1 شکست داده و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود.

 

1473424

 

آرتتا در پایان بازی شجاعت بازیکنان جوانش در این بازی را تحسین کرد و گفت:" از این برد خیلی راضی‌ام. می‌دانستم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. ما با تیم خیلی خوبی بازی کردیم. می‌خواستم در این بازی واکنش بازیکنانم را ببینم و امروز چیزهای زیادی در تیم دیدم که از آنها واقعا راضی بودم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم. بازیکنان ما همه برنامه‌هایمان را خیلی خوب اجرا کردند و نشان دادند که برای گرفتن تصمیم‌های بزرگ شجاعت دارند. ما با حس مسئولیت‌پذیری بازی کردیم و در گرفتن تصمیم‌های لازم شجاع بودیم و من از این بابت خیلی راضی‌ام. بازیکنان من برای گرفتن این تصمیم‌های سخت شجاعت نشان دادند و همه دیدند که جوانان آرسنال محافظه‌کار نیستند".

 

دیدگاه‌ها