کد خبر : 1664854 | 08 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اتحادیه به یورگن کلوپ: ناراحت و شگفت‌زده

تهدید یورگن کلوپ مبنی بر اینکه در دیدار تکراری تیمش با شروزبری در جام حذفی انگلیس بازیکنان جوان لیورپول را به میدان خواهد فرستاد باعث تعجب اتحادیه فوتبال انگلیس شده است.

واکنش اتحادیه به یورگن کلوپ: ناراحت و شگفت‌زده

به گزارش "ورزش سه"، گل به نقل از منابع نزدیک به اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد با اینکه تهدید یورگن کلوپ سرمربی لیورپول مبنی بر اینکه در بازی تکراری تیمش مقابل شروزبری از بازیکنان جوان تیمش استفاده خواهد کرد باعث تعجب و شگفتی اتحادیه فوتبال انگلیس شده اما این تصمیم عجیب کلوپ باعث نخواهد شد که در فرمت برگزاری این رقابتها تغییری بوجود بیاید.

 

1473428

 

کلوپ بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل شروزبری در روز یکشنبه اعلام کرد برای احترام گذاشتن به تعطیلی نیم‌فصل لیگ برتر که از امسال در این لیگ برگزار خواهد شد هفته آینده در جریان دیدار تکراری لیورپول مقابل شروزبری به تیم اول خود استراحت خواهد داد و بازیکنان جوانش را به میدان خواهد فرستاد. تصمیمی که در فوتبال انگلیس سر و صدای زیادی به راه انداخت.

 

کلوپ همچنین گفته بود که خودش در این بازی تکراری که روز 4 یا 5 فوریه در آنفیلد برگزار خواهد شد حضور نخواهد داشت و به جای او نیل کریچلی سرمربی تیم زیر 23سال لیورپول در این بازی روی نیمکت خواهد نشست.

 

به گزارش گل، منابع نزدیک به اتحادیه فوتبال انگلیس گفته‌اند که این اتحادیه از تهدید کلوپ ناراحت و شگفت‌زده شده است. آنها به گل گفته‌اند که پیش از شروع فصل جاری، به همه باشگاه‌های لیگ برتری اعلام شده که بازی‌های تکراری مرحله چهارم جام حذفی ممکن است با برنامه تعطیلات زمستانی آنها تداخل داشته باشد. این منابع می‌گویند تعطیلات زمستانی امسال برای آنها هم اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر است که برای کمک به باشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند بازی‌های مرحله پنجم جام حذفی را در میانه هفته برگزار کنند و این در حالی است که به این ترتیب متحمل ضرر مالی قابل توجهی خواهند شد. گل می‌گوید با همه این حرفها می‌تواند به قطعیت گفت که اتحادیه انگلیس قصد ندارد در استفاده از بازی‌های تکراری در جام حذفی تغییری بدهد.

 

دیدگاه‌ها