کد خبر : 1664860 | 08 بهمن 1398 ساعت 09:56 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

از داوری ها نگرانم

استکی: کار سختی در انتخابی المپیک پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در صورت کسب جواز ورودی المپیک برنامه ویژه ای برای بازیهای توکیو 2020 داریم.

استکی: کار سختی در انتخابی المپیک پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا استکی با اشاره به آمادگی تیم ملی بوکس برای مسابقات ورودی المپیک اظهار داشت: هم اکنون دو تیم در اردو حضور دارند. یک تیم، تیم اصلی و تیم بعدی تیم کمکی است و قرار شده اسفندماه با تیم اصلی عازم رقابت های اردن شویم.

 

وی با اشاره به انگیزه بالای تیم ملی بوکس گفت: کار سختی پیش رو داریم اما من به عنوان مربی به تمام بچه ها امیدوار هستم. این تیم عزم خود را جزم کرده تا در بزرگترین رویداد ورزشی، عملکردی ماندگاری از خود به یادگار بگذارد.

 

سرمربی تیم ملی بوکس با مطلوب خواندن شرایطی که توسط فدراسیون مهیا شده، ادامه داد: هم اکنون امکاناتی مثل حضور  کارشناس تغذیه، روانشناس، حریف تمرینی و.. مهیا شده ضمن اینکه  اردوها مستمر درحال برگزاری است. بیمه و رقم پرداختی حقوق بچه ها نسبت به قبل تغییر خوبی داشته و توانسته باعث  دلگرمی بیشتر آنها شود و هم اکنون  آرامش خوبی در اردو داریم.

 

استکی با اشاره به شرایط فنی رقابتها کسب سهمیه گفت: تیم ملی بوکس می تواند در چند وزن جواز ورود به المپیک را کسب  کند مشروط براینکه داوری ها در روند نتایج اثرگذار نباشند. هم اکنون نایب رییس کنفدراسیون آسیایی یک اردنی است و نکته جالب این است که مسابقات جواز کسب سهمیه المپیک  هم  در این  کشور برگزار می شود و قطعا  شرایط داوری می تواند در این مسابقات نگران کننده باشد.

 

او تنها نگرانی اش را روند داوری ها در مسابقات دانست و توضیح داد: کسب کرسی های آسیایی و بین المللی کنفدراسیونها توسط نمایندگان ایران می تواند شرایط را برای بوکس ایران تسهیل کند. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در این‌باره اقدام کرده و برای کسب کرسی های بین المللی و جهانی بوکس نماینده ای را معرفی کند.

 

استکی  با بیان اینکه  به تیم ملی بوکس برای کسب نتیجه مطلوب  بسیار امیدوار است، گفت: در صورت کسب جواز ورودی المپیک  برنامه ویژه ای برای المپیک داریم و می توانیم در میدان بزرگ المپیک هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها