کد خبر : 1664864 | 08 بهمن 1398 ساعت 10:03 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق خوب؛ دریافتی نفتی ها 60 درصد شد

با تلاش های مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان میزان دریافتی بازیکنان این تیم در فصل جاری به 60 درصد افزایش پیدا کرد که به نظر می رسد این فصل تا کنون هیچ تیمی موفق نشده این میزان پرداختی به بازیکنان داشته باشد.

اتفاق خوب؛ دریافتی نفتی ها 60 درصد شد

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که با شکست دو بر صفر صنعت نفت آبادان در اولین هفته بعد از تعطیلات زمستانی به سیر صعودی خود ادامه داد دیروز حساب مالی بازیکنانش را شارژ کرد و با پرداختی هایی که دیروز انجام شد بازیکنان 60 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند.

 

مهدی تارتار پیش از این قصد جدایی از تیم نفت مسجد سلیمان را داشت به این دلیل که باشگاه نسبت به تعهدات خود به بازیکنان کوتاهی کرده بود اما بعد از قول و قرارهای جدید سرمربی با باشگاه، این تعهدات عملی شد و بازیکنان تیم نفت از این اتفاق خوشحال هستند. اتفاقی که در نهایت با پافشاری سرمربی رقم خورد و به طور حتم با این رخداد خوب بازیکنان در هفته های پیش رو می توانند با شرایط روحی و روانی خوبی به بازی ها ادامه دهند.

 

نفت مسجد سلیمان که در فصول اخیر همیشه برای ماندن در جدول بازی های لیگ برتر تلاش می کرد هم اکنون با 26 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و باز هم می تواند در جدول رده بندی جهش داشته باشد.

دیدگاه‌ها