کد خبر : 1664876 | 09 بهمن 1398 ساعت 22:00 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان اعتقاد دارد که آنها میتوانستند سپاهان را در تبریز شکست دهند.

زاهدی: می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"؛ ماشین سازی تبریز در اولین دیدار خود بعد از تعطیلات زمستانی موفق شدند سپاهان پر مهره را در تبریز متوقف کنند و یک امتیاز با ارزش از این دیدار را به حساب خود واریز کنند. مسیح زاهدی بعد از مدتها دوری از میادین با قدرت بازگشته و در این دیدار نیز خوش درخشید تا گفتکویی با مدافع این تیم درخصوص این دیدار داشته باشیم.

 

زاهدی درخصوص این تساوی مقابل سپاهان گفت: بچه ها در این دیدار توانستند با تلاشی که داشتند انتظارات را برآورده کنند و همچون نیم فصل اول پر قدرت ظاهر شویم و این یک امتیاز نتیجه تلاش بچه ها بود که میتوانست با سه امتیاز نیز به پایان برسد ولی قسمت نبود.

 

مدافع ماشین سازی ادامه داد: در جریان بازی ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و اگر یکی از این موقعیت ها را گل کرده بودیم بازی را تا انتها کنترل می کردیم و امروز بعنوان برنده یک بازی با شما صحبت میکردم و میتوانستیم سپاهان را شکست دهیم ولی این اتفاق نیفتاد. البته آنها نیز در دقایق پایانی چند موقعیت خوب و خطرناک داشتند که آنها هم میتوانستند ما را شکست دهند و در کل نتیجه تساوی هر دو تیم را راضی کرده بود.

 

مسیح که یک مدافع تخصصی است در دیدار با سپاهان بعنوان دفاع راست به میدان رفت که در این خصوص توضیح داد: من دفاع آخر بازی میکنم و پست تخصصی من است ولی در این دیدار برغم میل باطنی ام و تنها به خواست کادر فنی دراین پست بازی کردم و سعی کردم خواسته های فنی را اجرا کنم ولی خودم احساس میکنم که در دفاع آخر بهتر از راست دفاعی عمل می کنم.

دیدگاه‌ها