کد خبر : 1664888 | 08 بهمن 1398 ساعت 11:34 | 152.2K بازدید | 0 دیدگاه

پای هکرها به تنش های پرسپولیس و تراکتور باز شد

دلیل هک‌شدن پیج دروازه‌بان تیم ملی چه بود!؟

شب گذشته خبر عجیبی در میان همه اخبار ریز و درشت فوتبال ایران در رسانه ها پیچید. صفحه اجتماعی گلر تراکتور و تیم ملی هک شد!

دلیل هک‌شدن پیج دروازه‌بان تیم ملی چه بود!؟

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری را سال ها به عنوان یکی از بی حاشیه ترین فوتبالیست های ایران می‌شناسیم. دروازه بان سابق تیم ذوب آهن که پس از ۶ سال حضور در این تیم و درخشش در آن موفق شد به تیم ملی را پیدا کند، پیش از آغاز لیگ نوزدهم اصفهان را به مقصد تبریز ترک کرد و از آن پس برای سرخپوشان تراکتور به میدان رفت.


مظاهری ۲ روز پیش به عنوان دروازه بان تیم تراکتور در دیدار برابر پرسپولیس به میدان رفت اما اتفاق اصلی درباره این دروازه بان یک شب پس از بازی افتاد، شب گذشته و در میان اخبار ریز و درشت فراوانی که در رابطه با انتخابات فدراسیون، انتخاب سرمربی تیم ملی، دیدارهای آسیایی دو تیم ایرانی و… شنیده می شد یک خبر جلوه بیشتری از بقیه پیدا کرد. پیج اینستاگرام رشید مظاهری دروازه بان تیم تراکتور و تیم ملی هک شد!


طی این اتفاق تمامی پست های مظاهری از صفحه شخصی اش پاک و تنها یک پست که آرم باشگاه پرسپولیس بود در صفحه وی بارگذاری شد. در قسمت استوری هم چند تصویر از علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی بارگذاری شد. البته هکرها به صورت های مختلفی در قسمت استوری پیج این دروازه بان باز هم با استفاده از تصاویر علیرضا بیرانوند و البته متن های نوشته شده سعی در تهدید این دروازه‌بان داشتند و خود را تعدادی از هواداران قرمزپوشان پایتخت ایران نامیدند که حالا برای دفاع از دروازه‌بان تیم خود به مقابله با دیگر دروازه بان تیم ملی پرداختند.

 

1473464

 


درباره این گلر باید گفت همانطور که عنوان شد مظاهری همیشه به عنوان یکی از بی حاشیه ترین فوتبالیست های فوتبال ایران مشغول فعالیت بوده و اتفاقاً همین موضوع باعث شد تا او از اغلب تیم های مهم فوتبال ایران پیشنهاد همکاری داشته باشد او یکی از کم مصاحبه ترین فوتبالیست های ایران نیز محسوب می‌شود و نکته عجیب اینجاست که چطور تعدادی از هواداران احتمالی تیم پرسپولیس آن هم پس از بازی به مقابله با مظاهری پرداختند تا به نوعی وی را تنبیه کنند در حالیکه رشید در طول بازی برابر پرسپولیس هیچ حرکت حاشیه‌ای و یا حرکت عجیب و ناشایست از خود بروز نداد و اتفاقاً همیشه رابطه خوبی هم با هواداران تیم های مختلف از جمله پرسپولیس داشت.


البته در این باره مصاحبه ای مربوط به چند ماه پیش نشان داده می شود که وی در آن پرسپولیسی ها را به عنوان رقیب تیم تراکتور نمی شناسد، مصاحبه ای(در صورت واقعی بودن) که حالا مشخص نیست پس از چند ماه کاملا پررنگ شده و موجبات تنبیه وی را فراهم می کند. مظاهری خود معتقد است که هیچ گاه چنین جمله ای از دهان وی در نیامده و هیچ وقت نه برای هواداران پرسپولیس و نه برای هواداران هیچ باشگاه دیگری در فوتبال ایران کری نخوانده است.


اکنون با توجه به جریمه عجیب که برخی برای مظاهری در نظر گرفتند باید ببینیم چه اتفاقی در روز های آینده یقه بعضی از فوتبالیست های ما را خواهد گرفت. بازیکنانی که هر از گاهی ابایی ندارند از این که بخواهند کری های عجیب و غریبی به زبان بیاورند و هواداران یا بازیکنان تیم رقیب را به چالش بکشانند.

 

1473466

دیدگاه‌ها