کد خبر : 1664892 | 08 بهمن 1398 ساعت 13:42 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

اول آنالیز کنید و بعد مربی بیاورید

تارتار: تاکتیک ها برای هر بازی متفاوت است

تیم نفت مسجد سلیمان در اولین هفته بعد از تعطیلات زمستانی به نتیجه خوبی در برابر صنعت نفت دست پیدا کرد و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد.

تارتار: تاکتیک ها برای هر بازی متفاوت است

بعد از این بازی مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان میزان پرداختی به بازیکنان را به 60 درصد افزایش دادند که این یک اتفاق خوب برای تیم مهدی تارتار بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در این باره به "ورزش سه"، می گوید: این یک اتفاق خوب نه فقط برای ما بلکه برای باشگاه نفت مسجد سلیمان و فوتبال این شهر بود. بچه ها الان از نظر فکری راحت تر هستند و به طور حتم با تمرکز بیشتری درادامه مسیر بازی خواهند کرد. واقعیت این است که شهر امکانات بالایی ندارد و وقتی بازیکنان به موقع دستمزدهای خود را دریافت می کنند با آرامش کار خواهند کرد. این موجب می شود تیم در آینده و شاید در روزهایی که ما هم نباشیم به راحتی بازیکن به خدمت بگیرد. تیم نفت دلخوشی مردم شهر مسجد سلیمان است. شهری که جز مناطق محروم به حساب می آید. اجازه دهید نه به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بلکه به عنوان یک شهروند از چند نفر به خاطر کمک به تیم نفت تشکر کنم و امیدوارم این روند هم چنان ادامه داشته باشد. ابتدا از وزیر نفت، دکتر شریعتی استاندار خوزستان و حیدری رییس ورزش و جوانان استان، ظاهری نماینده مردم شهر در مجلس و ناصری مدیر عامل شرکت نفت شهر مسجد سلیمان و پاکدل فرماندار شهر و هم چنین نصیریان دوست مدیر عامل باشگاه و محمدی مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب و دادستان شهر و همه دوستانی کمک کردند که شرایط تیم بهتر شود، تشکر کنم.  

 

مهدی تارتار در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای آینده تیم ترسیم کرده است؟ می گوید: در ابتدای فصل هدف گذاری ما بقاء در جدول بازی ها بود اما با بازی های خوبی که ارایه دادیم و ثبات در جدول الان به دنبال صعود به رده های بالاتر جدول هستیم. در سایه نتیجه گیری به ارایه بازی های خوب هم فکر می کنیم. اما نباید توقعات از تیم ما بالا رود و عملکرد ما باید منطقی مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدگاه برخی که او و تیمش را متهم به ارایه بازی دفاعی برای نتیجه گیری می کنند، گفت: ما در ابتدای بازی ها با قرعه سختی روبرو شدیم و باید با تیم های استقلال، سپاهان و شهر خودرو بازی می کردیم و طبیعی بود که هدف ما دراین بازی ها برای امتیاز گیری ارایه بازی دفاعی باشد و برای نباختن بازی کنیم. اما بعد از نتایجی که تیم گرفت و شخصیتی که تیم پیدا کرد به سمت و سوی فوتبال زیبا و تهاجمی رفتیم و این نگاه در مورد تیم ما درست نیست. دیدید در بازی با صنعت نفت جدا از دو گلی که زدیم چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم. آنهم در شرایطی که چند بازیکن خوب خود را درتعطیلات زمستانی از دست دادیم. تاکتیک ها در برخی از بازی ها متغییر است و این را نباید به همه بازی ها تعمیم داد و اذعان کرد که نفت مسجد سلیمان دفاعی بازی می کند و من این نگاه را قبول ندارم.

 

مهدی تارتاردر پایان در پاسخ به این سوال که در این برهه از زمان مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است یا مربی خارجی، گفت: من پیش ازاینکه به این سوال پاسخ دهم از شما خواهش می کنم نتایجی که مربیان ایرانی در برابر مربیان خارجی به دست آوردند را آنالیز کنید.این را بخاطر خودم نمی گویم. من صد در صد موافق حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی هستیم. به خصوص دراین برهه از زمان که تیم ملی نیاز به این دارد که با اقتدار در بازی های بعدی حاضر شود و به جام جهانی صعود کند.

دیدگاه‌ها