کد خبر : 1664900 | 08 بهمن 1398 ساعت 11:59 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

از بهمن 96 تا بهمن 98

در آخرین تقابل الریان و استقلال در دوحه چه گذشت؟

از آخرین تقابل استقلال و الریان در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به دو سال می گذرد، جدالی که در دوحه برنده ای نداشت اما هم پرگل بود هم پرحاشیه.

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی از گروه مرگ آسیا در ACL2018 کاروان استقلال را مسافر دوحه کرد تا مقابل الریان به میدان برود، جدالی که قرار است امشب و این بار در پلی آف نهایی فصل 2020 تکرار شود. 24 بهمن 1396 وینفرد شفر و شاگردانش در حالی راهی دوحه شدند که پیرمرد آلمانی برای بازی اول در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با ترکیبی غیرمنتظره شاگردانش را به میدان فرستاد و در پایان هم با یک امتیاز ارزشمند قطر را ترک کرد.


تساوی 2-2 دو تیم در آن روز به آخرین رویارویی مستقیم الریان و استقلال لقب گرفت، جدالی که حساسیت کمتر از بازی امشب نداشت چون جدال آغازین برای صعود از گروه مرگ آسیا بود. نیمکت نشینی مهدی رحمتی، مامه بابا تیام، خسرو حیدری ، لیآندرو پادووانی و ... برای اعتماد به جوانانی همچون سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی و ... باعث شد تا استقلال در ابتدا با گل به خودی تاباتا کاپیتان برزیلی الاصل پیش بیافتد اما در ادامه دو بار دروازه اش باز شود تا بازنده به رختکن برود.

 

1473474


در نیمه دوم شفر با چند تغییر توانست نمایش بهتری با استقلال ارائه بدهد و در نهایت با گل دقیقه 88 علی قربانی به تساوی ارزشمندی برسد اما این رویارویی پر بود از حواشی جنجالی از جمله اخراج تاباتا که با یک گل به خودی و یک گل برای الریان مرد اول زمین لقب گرفته بود. کارت قرمزی که مانع از حضور این ستاره کهنه کار در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان 2018 شد و صحبت های جنجالی او پیرامون داوری بعد از بازی.

 

1473473


یک هفته بعد از رویارویی با الریان در دوحه شاگردان وینفرد شفر در بازی با الهلال در شهر ثالث به برتری ارزشمند 1-0 در مسقط رسیدند تا پله های صعود را یکی پس از دیگری طی کرده با صدرنشینی در گروه مرگ آسیا زمینه رسیدن به مراحل نهایی را بچشند. آن روزها استقلالی ها چشم به ساق مهاجمی مثل مامه بابا تیام دوخته بودند که درخشید و آنها را سربلند کرد و حالا بعد از گذشت دو سال همه نگاه ها به شیخ دیاباته اهل مالی دوخته شده است.

 

1473472

دیدگاه‌ها