کد خبر : 1664936 | 08 بهمن 1398 ساعت 14:34 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

رود گولیت:

دی یونگ استاد دادن پاس های بی هدف شده

اسطوره فوتبال هلند در جدیدترین مصاحبه خود به انتقاد از هافبک جوان بارسلونا پرداخت.

دی یونگ استاد دادن پاس های بی هدف شده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، فرانکی دی یونگ زمستان گذشته با بارسلونا قرارداد امضا کرد و از ابتدای تابستان به این باشگاه ملحق شد. او پس از یک فصل درخشان با آژاکس، چشم ها را به خود خیره کرده بود ولی پس از گذشت یک نیم فصل، هنوز نتوانسته تفاوت ها را در بارسا رقم بزند.

 

 

1472011

 

 

رود گولیت اسطوره فوتبال هلند در انتقاد از شیوه بازی دی یونگ به "VoetbalPrimeur" گفت:«دی یونگ یکی از بازیکنانی است که توپ را می گیرد و بی هدف به چپ و راست پاس می دهد. او در این کار تبحر پیدا کرده است. خیلی ها معتقدند که او جادویی که در آژاکس داشت را از دست داده است. از نظر من فرانکی بازیکن بزرگی است و می تواند بسیار بسیار بهتر از اینها بازی کند.»

 

گولیت ادامه داد:« اخیرا که بازی های او را تماشا کرده ام، به این نکته رسیدم که او وقتی توپ را دریافت می کند، ابتدا یک حرکت بدن انجام می دهد و سپس با نگاه به چپ و راست یک پاس بی هدف ارسال می کند. بدون اینکه هیچ تفکری پشتش باشد و کمکی به تیم کند. این را می گویم  چون می دانم قابلیت های او بسیار بیشتر است.

فرانکی باید بهتر بازی کند. او بسیار با استعداد است ولی نبوغ او را هنوز در بارسا ندیده ایم. دوست دارم به او اطمینان خاطر بدهم چرا که تماشای بازی او با توپ لذت بخش است ولی بازی های او در بارسا در بسیاری مواقع چشم نواز نیست و می توان گفت که بدون فکر کار می کند.»

 

 

De Jong, en el Valencia-Barça

دیدگاه‌ها