کد خبر : 1665000 | 08 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوهنوردان ارتش به قله برف انبار استان قم صعود کردند

کوهنوردان منتخب ارتش، به مناسبت بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام جبهه مقاومت و مدافع حرم به قله 3200 متری برف انبار استان قم صعود کردند.

کوهنوردان ارتش به قله برف انبار استان قم صعود کردند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، در این صعود که با برنامه ریزی سازمان تربیت بدنی ارتش و به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش انجام شد، 40 نفر از کوهنوردان مجرب ارتش در شرایط نامساعد جوی و با هدف ارتقای آمادگی های جسمانی و افزایش توان رزمی، ارتفاعات برف انبار استان قم را فتح کردند.

 

کوهنوردان ارتش به قله برف انبار استان قم صعود کردند

 

سرگرد حسن چم کلانی، دبیر هیات کوهنوردی ارتش ضمن تشکر از میزبانی شایسته نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: برابر تقویم ورزشی مصوب سازمان تربیت بدنی ارتش در طول سال صعودهای متعددی با اهداف و برنامه ریزی های خاص فنی و تاکتیکی انجام می شود که ماحصل این صعودها ارتقای توان رزمی و دفاعی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

دبیر هیات کوهنوردی ارتش ادامه داد: از ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 40 کارگاه آموزشی و برنامه کوهنوردی با سرفصل های یخ و برف، کوهپیمایی، هواشناسی کوهستان، جستجو در کوهستان، نقشه خوانی، کار با قطب نما و جی پی اس و ... برگزار شده است که این دوره های آموزشی نقش بسیار مهمی در افزایش دانش فنی و تکنیکی کوهنوردان ارتش داشته است.

 

دیدگاه‌ها