کد خبر : 1665009 | 08 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

اهل شاخه، مدافع تیم صنعت نفت:

اگر سهمیه یا قهرمانی می‌خواهیم، باید پرسپولیس را ببریم

صنعت نفت در دیدار هفته قبل خود برابر نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شکست خورد و در رده چهارم باقی ماند.

اگر سهمیه یا قهرمانی می‌خواهیم، باید پرسپولیس را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه اصلا خوب بازی نکردیم، کل تیم خوب نبود و روز بد ما بود. در فوتبال بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که این چنین باشد و همه تیم بد باشند. تیم نفت مسجدسلیمان از فرصت‌هایش استفاده کرد و توانست بازی را ببرد، فکر می کنم شایسته برد بود و به آنها تبریک می‌گویم.

 

وی در ادامه نیز درباره اتفاقات رختکن گفت: وقتی به رختکن آمدیم، شوک بزرگی به ما وارد شد. آقای اسکوچیچ با همه خداحافظی کرد و گفت این آخرین دیداری بود که کنار ماست، جو خیلی بدی بود و همه شوکه شده بودند. وی دلیل رفتنش را اعلام نکرد و گفت بهتر است در این باره چیزی نگویم اما من از جاهایی شنیدم که گفتند دلیلش بیماری است اما در هر صورت اختیار خودش را دارد. اسکوچیچ برای ما زحمات زیادی کشید، به شخصه احترام زیادی برایش قائلم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. رفتنش هنوز قطعی نشده و باشگاه موافقت نکرده، چه اینجا باشد چه جای دیگری باشد من برایش بهترین‌ها را آرزومندم.

 

اهل شاخه همچنین گفت: این جایگاهی که داریم را مدیون تلاش اسکوچیچ و همه بازیکنان هستیم، همه حرفه‌ای هستیم و در تمام دنیا این اتفاق ممکن است بیفتد که یک مربی از جمع تیم جدا شود. به هرحال فرقی ندارد چه با آقای سراج و چه مربی دیگر تلاش خواهیم کرد که به موفقیت و هدف ابتدایی خودمان برسیم.

 

مدافع تیم صنعت نفت آبادان در انتها درباره بازی با پرسپولیس گفت: دو بازی به پرسپولیس را باخته این و فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. قطعا با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به دنبال این هستیم که دست پر بازی را تمام کنیم و سه امتیاز را بگیریم. اگر می‌خواهیم سهمیه بگیریم و قهرمان شویم باید این بازی را پیروز شویم. دیگر دیدارهای لیگ برای ما حکم فینال دارد و انشالله با پیروزی برابر تیم پرسپولیس استارت بردها را بزنیم.

دیدگاه‌ها