کد خبر : 1665013 | 08 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی: برای سپاهان برنامه ویژه داشتیم

شاهین توکلی مدافع سبزقباها می گوید سپاهانی ها اعتقاد داشتند حامد لک وقت کشی کرده و این موضوع دلیل عصبانیت لک و حواشی کل گرفته در انتهای مسابقه ماشین سازی مقابل سپاهان بوده است.

توکلی: برای سپاهان برنامه ویژه داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی مدافع سبزقباها در گفتگو با ورزش سه راجع به تساوی ارزشمند تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم آن گونه که می خواستیم بازی را اداره کنیم. خیلی برنامه داشتیم برای این بازی که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم چرا که بازی در خانه ما بود. در کل با توجه به اتفاقاتی که پیش آمد، نتیجه مساوی هم نتیجه خوبی بود. همان طور که می دانید ما مقابل تمام مدعیان نتیجه خوبی گرفتیم و خدا کمک کرد و توانستیم مقابل سپاهان هم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

توکلی در رابطه با حواشی پایان مسابقه نیز عنوان داشت: صحبت هایی شد مبنی بر اینکه حامد وقت کشی کرده ولی اگر فیلم بازی را هم ببینند متوجه خواهند شد که این گونه نبوده است. به همین خاطر حامد هم کمی از کوره در رفت. اتفاق خاصی نبود و خدا را شکر زود ختم به خیر شد.

 

وی در رابطه با بحث توهین هایی که در ورزشگاه ها شکل می گیرد نیز گفت: واقعا این توهین ها جای هیچ توجیهی ندارد و فوتبال آن قدر ارزش ندارد که به خاطرش به هموطن خودمان از هر قومیتی که باشد، بخواهیم توهین کنیم. ما همه در کنار هم به خوبی زندگی می کنیم و این توهین ها حتی در فوتبال دنیا هم هیچ جایی ندارد.

 

مدافع سبزپوشان تبریزی راجع به همکاری با دو سرمربی در این فصل نیز گفت: آقای خطیبی خیلی برایمان زحمت کشید و با ایشان نتایج خیلی خوبی هم گرفتیم. از همینجا از ایشان تشکر می کنم که زحمت کشیدند و تیم خوبی را آماده کردند. آقدی شیخ لاری هم تفکرات جدیدی دارند که می تواند برایمان خیلی مفید باشد. ما هم با توجه به سیستم و تمرین های ایشان جلو می رویم و مطمئنا روزهای خوبی خواهیم داشت.

 

وی در رابطه با روند خود و حضور مداومش در ترکیب ماشین سازان نیز گفت: خوشحالم اقای شیخ لاری نیز در اولین بازی به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم روند خوبی داشته باشم و البته بتوانم همین طور ادامه دهم و کادرفنی و هواداران از من رضایت داشته باشند.

 

توکلی در پایان در رابطه با بازی هفته آینده تیمشان مقابل شهرخودرو نیز گفت: شهرخودرو یک تیم آسیایی است و شرایط خیلی خوبی هم دارد. با اینکه سرمربی این تیم جدا شده و درگیر بازی های آسیایی هم هست ولی باز هم شرایط خیلی خوبی دارند. آن ها به سه امتیاز بازی نیاز دارند و ما هم برای حفظ شرایط خوبمان برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد و امیدوارم نتیجه باب میل ما رقم بخورد.

دیدگاه‌ها