کد خبر : 1665017 | 08 بهمن 1398 ساعت 18:49 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

زائررفیعی: امیدوارم دوچرخه سواری ما قدرت اول آسیا شود

نزدیک المپیک هستیم، بهانه ها را کنار بگذاریم

عضو سابق تیم ملی دوچرخه سواری معتقد است که اگر حمایت ها مانند گذشته شود، بار دیگر شاهد مدال آوری در این رشته خواهیم بود.

نزدیک المپیک هستیم، بهانه ها را کنار بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، امیر زائررفیعی در رابطه با شرایط فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری رخ داد امیدوارم مسئولان فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند تا چنین اتفاقاتی برای این رشته رخ ندهد. ما استعدادهای خوبی داریم و اگر به آنها توجه شود بدون شک کارهای بزرگی از آنها در مسابقات سر خواهد زد.


وی ادامه داد: تا سالیان نه چندان دور سهم ایران از مدال‌های خوشرنگ آسیایی درخشان بود اما در این چند وقت اخیر مدال گرفتن برایمان تبدیل به آرزو شده است. اگر مسئولان وزارت ورزش به این موضوع ورود کنند و حمایت‌های خودشان را از لحاظ سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و معنوی از رکابزنان بیشتر کنند یک نوع ایجاد انگیزه در ورزشکاران خواهد بود تا دوچرخه‌سواری را دوباره به عرصه مدال‌آوری برگردانند.


 عضو اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری تصریح کرد: طبق صحبت‌های علی‌نژاد معاونت ورزش و جوانان هر فدراسیونی نمی‌تواند نتیجه بگیرد کناره‌گیری کند تا افرادی کارآمد آن فدراسیون را به دست بگیرند که فدراسیون دوچرخه‌سواری جز این رشته‌ها محسوب می‌شود. البته از آنجایی که نزدیک به المپیک توکیو قرار داریم، باید بهانه‌گیری‌ها کنار گذاشته شده و به روی ضعف‌ها بیشتر کارشود تا بلکه گنج‌خانلو و کلاهدوز بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.


زائررفیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آنقدر ورزشکاران خوبی در گذشته در بدنه تیم ملی حضور داشته‌اند که فدراسیون می‌تواند از دانش و سطح فنی آنها به بهترین نحو استفاده کند.  کشورهای دیگر برای پیشکسوتان خودشان احترام ویژه‌ای قائل هستند اما این موضوع در کشور ما دیده نمی‌شود و بهتر است برای اعتلای این رشته در میادین بین‌المللی و موفقیت در مسابقات پیش‌رو  فدراسیون از صاحب‌نظران این رشته دعوت کند تا با هم فکری بهتر موجبات پیشرفت این رشته را فراهم آوریم. امیدوارم با تمهیدات لازم و بهره‌گیری از تفکرات و نگاه‌های جدید این رشته ورزشی از شرایط بد کنونی رها شود و بار دیگر به قدرت اول آسیا تبدیل شود.

دیدگاه‌ها