کد خبر : 1665020 | 08 بهمن 1398 ساعت 19:23 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: پنج سال پیش به کونته قول داده بودم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر مدعی شد همیشه آرزو داشته برای نراتزوری بازی کند.

لوکاکو: پنج سال پیش به کونته قول داده بودم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در تابستان سال 2019 و به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ اینتر، با انتقالی 65 میلیون پوندی از یونایتد راهی سری آ شد. حالا روملو لوکاکو در مصاحبه ای با برنامه تیکی تاکا فاش کرد از پنج سال قبل و ملاقات با آنتونیو کونته، علاقمند بوده زیر نظر این سرمربی ایتالیایی بازی کند.

 

1473625

 

روملو لوکاکو گفت: "همه چیز در یک بازی دوستانه بین بلژیک و ایتالیا آغاز شد. من متوجه شدم که تیم های کونته با دو مهاجم به نام ادر و گرازیانو پله بازی کرده و آنها شانس زیادی ایجاد کرده اند. من دریافتم که با توجه به سبک بازی تیم های کونته، من شانس های گلزنی زیادی خواهم داشت و این باعث افزایش توانایی های بدنی من می شود.

 

بعد از بازی، ما کمی با یکدیگر صحبت کردیم و کونته به من گفت که قصد دارد به چلسی برود، اما در آن مقطع برای من امکان نداشت به این تیم بروم. بنابراین من به کونته گفتم که اگر او در آینده هدایت تیم دیگری را بر عهده گرفت، علاقمندم شاگرد او بشوم.

 

انتقال در تابستان به اینتر؟ این یک احساس فوق العاده بود. بازی در ایتالیا و برای اینتر رویایی بود که من همیشه داشتم. اولین فینال که من در دوران کودکی تماشا کردم، بازی اینتر مقابل لاتزیو بود. من همیشه می خواستم برای اینتر بازی کنم، تیمی که همیشه مهاجمان بزرگی مثل رونالدو، بوبو ویری و آدریانو در اختیار داشته است."

دیدگاه‌ها