کد خبر : 1665021 | 08 بهمن 1398 ساعت 19:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار امیدوارکننده پارس جنوبی جم

هرچند اولین گام در نیم فصل دوم برای شاگردان هومن افاضلی با شکست در اصفهان همراه بود، اما کیفیت فنی تیم امیدواری بزرگی را برای آنها در ادامه مسیر شکل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، علیرغم شرایط سختی که در جدول دارد، امیدوار است این بقا را تداوم بخشد و بتواند در لیگ برتر فصل بیستم نیز حاضر باشد.


هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی که در نیم فصل دوم جانشین فراز کمالوند شده، در اولین گام برابر ذوب آهن اصفهان در شرایطی که در نیمه دوم و بعد از دریافت گل، تیمش مالکیت و موقعیت مناسبی در زمین حریف داشت، در نهایت با شکست بازی را به پایان رساند. با این حال سوای اعتقاد این تیم در خصوص پنالتی نادیده گرفته شده در این بازی برای آنها، از نظر فنی و تکنیکی نیز کادرفنی به رضایت مناسبی از روند تیم علیرغم فرصت کوتاهی که داشته‌اند، رسیده اند.

 

1473626


آنها در این بازی با ثبت 11 شوت، 464 پاس با دقت 79درصدی، 23 ارسال و مالکیت 61 درصدی در زمین حریف، نمایش امیدوارکننده‌ای برای دیدارهای آینده داشته‌اند و البته باید دید قادر خواهند بود در شرایطی که 13 بازی تا پایان فصل باقی مانده، خود را از منطقه خطر خارج کرده و حضورشان در فصل آتی را قطعی کنند یا خیر. شاگردان هومن افاضلی در این هفته در جدالی 6 امتیازی به مصاف گل گهر سیرجان به عنوان دیگر مدعی فرار از منطقه سقوط خواهند رفت و به دنبال این خواهند بود از امتیاز میزبانی خود برای دستیابی به امتیاز لازم از این بازی دست یابند.


نکته مثبت دیگر برای پارس جنوبی قرار گرفتن آنها در رده دوم بیشترین ارسال پاس بعد از سپاهان که 540 پاس داشته، با 536 می‌باشد. اتفاقی که نشان می‌دهد آنها با بهره بردن از شرایط تاکتیکی جدید به دنبال این خواهند بود تا با تغییر فضای بازی خود به دنبال کسب نتیجه در ادامه فصل باشند.

دیدگاه‌ها