کد خبر : 1665042 | 08 بهمن 1398 ساعت 21:03 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا و تایید مذاکره با بارسا برای انتقال رودریگو

آلبرت سلادس، سرمربی والنسیا شایعات انتقال رودریگو به بارسلونا را تایید کرد.

والنسیا و تایید مذاکره با بارسا برای انتقال رودریگو

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت لوییس سوارز و دوری بلند مدت او تا پایان فصل از ترکیب بارسلونا، این تیم تصمیم به جذب یک مهاجم جدید گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رودریگو، مهاجم گلزن والنسیا طی روزهای آتی رسما با این باشگاه عقد قرارداد خواهد کرد. آلبرت سلادس نیز با تایید مذاکرات بین طرفین مدعی شد رودریگو در بازی فردا شب این تیم در کوپا دل ری مقابل لئونسا غایب خواهد بود و برای مذاکرات راهی ایالت کاتالونیا شده است.

 

1466449

 

آلبرت سلادس گفت: "رودریگو بازیکن سرنوشت ساز و تاثیرگذار است و به همین دلیل بارسلونا قصد دارد او را جذب کند. همه می دانیم که مذاکرات در جریان است و ما این موضوع را پنهان نخواهیم کرد. من با رودریگو در مورد انتقال احتمالی به بارسلونا صحبت کرده ام، اما نمی توانم مکالمات شخصی مان را در انظار عمومی بیان کنم.

 

بعد از به پایان رسیدن بازار نقل و انتقالات ما شرایط را بررسی کرده و اوضاع را تجزیه و تحلیل می کنیم. افرادی حرفه ای مانند ما از اینگونه شرایط خبر دارند و این چیز جدیدی برای ما نبوده است. رودریگو امروز به بارسلونا رفته است، زیرا او یک جلسه برنامه ریزی شده با دکتر کوگات داشت. انتظار نداشتیم رودریگو در کوپا دل ری در ترکیب والنسیا قرار گیرد، اما در کل شرایط مساعد است."

دیدگاه‌ها