کد خبر : 1665063 | 08 بهمن 1398 ساعت 22:14 | 100.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد مجیدی؛زمین خوردن و دوباره ایستادن(عکس)

وقتی فرهاد مجیدی در لحظه گل اول و زودهنگام استقلال به سمت حلقه شادی بازیکنانش دوید، زمین خورد اما خیلی زود این نقش بر زمین شدن را تبدیل به بخشی از شادی بعد از گل تیمش کرد.

به گزارش "ورزش سه" این لحظه به عنوان تصویر ماندگار برد خیره کننده استقلال مقابل الریان در ذهن ها باقی خواهد ماند. جایی که فرهاد مجیدی؛ مربی ای که کمتر امیدی به موفقیت او می رفت با دو برد پرگل تصویر خود را بر دیوار استقلال میخ کرده است. مربی جوانی که می توانست با ناملایمات و اتفاقات متوالی و باورنکردنی این یک ماه چنان سکندری بخورد که دیگر روی پا نایستد اما این چنین نبود و حالا باید اعتبار این دو پیروزی را به پای او هم نوشت.


این عکس یادآور سخنرانی پراحساس لیدی گاگا، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی بعد از دریافت جایزه اسکار در سال 2019 است. نطقی که بعدها بارها توسط گردانندگان صنعت موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. او جایزه به دست روی سن با صدایی لرزان گفت: «اگه در خونه روی مبل نشستید و دارید تماشا می کنید، بدانید سخت تلاش کرده‌ام. این جایزه درباره‌ بردن نیست، درباره‌ تسلیم نشدن است. اگر رویایی دارید، براش بجنگید. مهم نیست چند بار رد می شوید یا سقوط می کنید یا ضربه می خورید، بلکه درباره این است که چند بار می‌ایستید، شجاع هستید و ادامه می دهید»


فرهاد مجیدی، تسلیم نشد، با شجاعت ایستاد و حالا به جاه طلبی هایش در استقلال ادامه می دهد.

 

1473704

دیدگاه‌ها