کد خبر : 1665070 | 08 بهمن 1398 ساعت 22:35 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره صرب رئال مادرید خیال جدایی ندارد

لوکا یوویچ، مهاجم 22 ساله رئال مادرید قصد جدایی از این تیم را ندارد.

ستاره صرب رئال مادرید خیال جدایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های درخشان و گلزنی های متوالی لوکا یوویچ در فصل گذشته در ترکیب فرانکفورت باعث شد بسیاری از تیم های بزرگ اروپا برای خرید او اقدام کنند، اما در نهایت این رئال مادرید بود که زودتر از سایر رقبا موفق به توافق با این مهاجم جوان شده و با مبلغ 54 میلیون پوند او را جذب کرد.

 

1448236

 

اما شرایط در ماه های اخیر چندان برای لوکا یوویچ خوب پیش نرفته و او در برنابئو قادر به تکرار درخشش گذشته نبوده است. همچنین عملکرد خوب کریم بنزما باعث شده لوکا یوویچ بیشتر بازی های رئال مادرید را از روی نیمکت تماشا کند و همین شرایط باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی این مهاجم صرب در فصل زمستان شده است.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال لوکا یوویچ به لیگ برتر و تمایل تیم هایی چون چلسی و تاتنهام به جذب این بازیکن منتشر شده بود. اما دیلی میل مدعی شد لوکا یوویچ تنها شش ماه بعد از انتقال به رئال مادرید قصد جدایی نداشته و می خواهد خود را در ادامه فصل به کادر فنی و زین الدین زیدان تحمیل کند. بدین ترتیب لوکا یوویچ درخواست ماندن داده و جدایی او حداقل در فصل زمستان امکان پذیر نخواهد بود. به طور کلی خط حمله رئال مادرید در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و علیرغم کسب نتایج درخشان، اکثریت گل های این تیم توسط مدافعان و هافبک های رئال وارد دروازه رقبا شده است.

دیدگاه‌ها