کد خبر : 1665075 | 08 بهمن 1398 ساعت 22:56 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن و تایید رسمی تمایل به خرید ستاره سیتی

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد احتمال انتقال لروی سانه به این تیم صحبت کرد.

بایرن و تایید رسمی تمایل به خرید ستاره سیتی


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم دوری طولانی مدت لروی سانه، وینگر 22 ساله و آلمانی منچسترسیتی از میادین، این بازیکن هنوز هم در فهرست خرید بایرن مونیخ قرار دارد و کارل هاینس رومینیگه نیز این موضوع را تایید کرده. رئیس باتجربه باواریایی ها همچنین در مورد افزایش دستمزدها و رقم قراردادها صحبت کرده و این روند را حیرت انگیز توصیف کرد.

 

1418201

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "اگر همچنان علاقه از سوی بایرن مونیخ برای خرید لروی سانه وجود داشته که من این موضوع را رد نمی کنم، ما ابتدا با باشگاه منچسترسیتی صحبت خواهیم کرد تا فضای دوستانه ای برای بحث و گفتگو در مورد این انتقال ایجاد کنیم.

 

پرداخت مبالغ گزاف؟ اگر بایرن مونیخ رکورد جدیدی در بازار نقل و انتقالات به ثبت برساند، نه به سود خودش و نه به نفع کل فضای فوتبال نخواهد بود. بر اساس تجربه ما می دانیم که قیمت ها فقط به سمت بالا حرکت می کنند، اما آنجه باعث تعجب من شده افزایش دستمزدها بوده و روند این حیرت انگیز است.

 

ما در حال حاضر چندین بازیکن داریم که قراردادشان که طی یک سال و نیم آینده یه پایان می رسد؛ بازیکنانی چون توماس مولر، مانوئل نویر، خاوی مارتینز، ژروم بواتنگ، تیاگو و داوید آلابا. با همه آنها گفتگو خواهیم کرد و به آنچه می خواهند در آینده انجام دهند گوش فرا خواهیم داد، سپس تصمیم خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها