کد خبر : 1665081 | 08 بهمن 1398 ساعت 23:05 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: دوقلوی پایم ورم کرد

آخرین خبر درباره مصدومیت کاپیتان شهرخودرو

کاپیتان تیم شهرخودرو معتقد است با وجود مصدومیتی که در این بازی نصیب او شد می تواند در بازی روز شنبه به میدان برود.

آخرین خبر درباره مصدومیت کاپیتان شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه عبداله بن خلیفه، اکبر صادقی در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی گفت: خداراشکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما برای این بازی مشکلات فراوانی داشتیم که خستگی راه، معطلی و سرگردانی و اینکه دو روز قبل هم یک بازی سنگین دیگر انجام دادیم باعث شد تا با شرایط ویژه ای در این دیدار حاضر شویم و فقط می توانم بگویم خوشحالم که توانستیم با برد و صعود به کارمان ادامه دهیم.

 

او در این باره ادامه داد: بازیکنان ما شرایط بازی را به خوبی درک کرده بودند و بازی فوق العاده از خود به نمایش گذاشتند. خداراشکر بازیکنان توانستند همه راه ها را بر روی تیم میزبان ببندند و در آخر هم در ضربات پنالتی، خداوند و امام رضا کمکمان کرد و در نهایت توانستیم به مرحله گروهی صعود کنیم.

 

صادقی درباره میزان مصدومیت خود نیز گفت: دوقلوی پایم کمی ورم کرده است اما باید با پزشکان شهرخودرو صحبت کنم ولی فکر می کنم می توانم به بازی روز شنبه برسم.

 

کاپیتان شهرخودرو درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم برای بازی های مرحله بعدی کافی هستند یا خیر گفت: ما بازیکنانی هم جذب تیم کردیم که نتوانستیم از آنها برای این بازی ها استفاده کنیم. انشالله با ورود نام آنها به لیست آسیایی از بازی های دیگر از بازیکنان جدیدمان هم استفاده می کنیم و فکر می کنم با توجه به جمیع جهات می توانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و برابر حریفان مان امتیازات خوبی به دست بیاوریم.

 

او در پایان گفت: می خواهیم از مردم خوب ایران و مشهدی های دوست داشتنی تشکر کنم. امیدوارم که بتوانیم برای ایران و این مردم نماینده های خوبی باشیم و باز هم بتوانیم در بازی های بعدی و در دیدارهای خانگی به پیروزی برسیم و روز به روز آنها را بیشتر از قبل خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها