کد خبر : 1665103 | 09 بهمن 1398 ساعت 03:20 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

روح زاگرس از این موضوع خبر نداشت؛

موسوی: بدهی ۴۵۰۰ دلاری مانع از پرواز استقلال شد

موسوی می‌گوید به خاطر بدهی ۴۵۰۰ دلاری پرواز استقلال یک روز به تاخیر افتاد.

موسوی: بدهی ۴۵۰۰ دلاری مانع از پرواز استقلال شد

به گزارش ورزش سه، سیدعبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال درباره پیروزی تیم استقلال و حواشی چند روز اخیر گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا را تسلیت میگویم و الان نباید کام مردم را تلخ کنیم و بعدا سر فرصت اطلاعات را تقدیم میکنیم. اتفاقات در شأن باشگاه استقلال و نام ایران نبود اما باید بگذاریم چند روز بگذرد چون مردم درباره برد خوشحالند چون هر دو نماینده ایران بردند.

 

وی درباره لغو سفر عنوان کرد: من سند آن را به شرکت می‌گویم منتشر کند. یک ایمیلی را روز یکشنبه سازمان هوایی امارات منتشر کرد که یک بدهی ۴۵۰۰ دلاری را بابت زاگرس دادند که به ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ برمی‌گشت که روح زاگرس هم از آن خبر نداشت! تا الان نه نامه نگاری بوده نه چیزی. علی رغم این که اتحاد شرکت اماراتی بدهی سنگین میلیون دلاری به ما بدهکار است و عرف این نیست که به خاطر ۴۵۰۰ دلار مجوزی را که صادر کردی بیایی جلویش را بگیری ولی خب ما تحمل کردیم و با آقای مجیدی هماهنگ کردیم همان لحظه تصمیم سریع گرفتیم و تیم سریع رفت و استراحت هم کرد. اذیت شدیم و تیم هم اذیت شد و همه خیلی ناراحت بودیم اما آن غیرت بچه های ایرانی بود که این بردها را رقم زد.


موسوی درباره عدم اعلام رسمی حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از اینکه تیم اعتماد کرده و کنارشان هستم، تشکر می‌کنم؛ خیلی دنبال سمت و پست نیستم و می‌خواهم به کشورم یک خدمتی داشته باشم. حدسم این است که مردم ما شایسته خدمت‌رسانی هستند و هر کسی در هر زمینه‌ای می‌تواند، باید برای این کشور، نظام و مردم کمکی انجام دهد و نباید کوتاهی انجام دهد.

 

1473778

 

او یادآور شد: من احساس کردم در این حوزه می‌توانم کمکی به استقلال داشته باشم و پیش قدم شدم. واقعا استقلال در این مدت اذیت شده بود و هواداران‌اش ناراضی بودند که به همین دلیل ما آمدیم تا کمک کنیم. اگر هم عضو هیأت مدیره باشگاه نشویم، خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد چون واقعیت من برای دل و مردمم وسط آمدم و دنبال کاغذ و مدرک در استقلال نیستم.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: از روز اول که آمدم، هدفم این نبود که از جیبم پولی را خرج کنم و بگویم به این دلیل باید در باشگاه باشم؛ باشگاه برای دولت و مردم است؛ من گفتم در این مقطع پول‌ها را تزریق می‌کنم و اگر فرصت داشته باشم، ایده‌های خود را در حوزه اقتصادی و بخش ساختارسازی باشگاه اجرایی کنم تا خود باشگاه درآمدزایی کند، نه اینکه منتظر کمک بنده یا دیگران باشد چون این پتانسیل در استقلال وجود دارد تا خودش در بحث آکادمی، ورزشگاه‌سازی، کمپ و ... اقداماتی انجام دهد.

 

موسوی اضافه کرد: ما هم دنبال اختراعات جدید نیستیم و کارهایی که در باشگاه‌های حرفه‌ای انجام می‌شود را می‌خواهیم دنبال کنیم و به نتیجه برسیم. امیدوار هستم به آن سمت حرکت کنیم، نه اینکه بخواهیم پول بگیریم و پول بدهیم چراکه اگر گنج قارون هم باشد، روزی تمام می‌شود. باید به سمت تقویت باشگاه برویم.

دیدگاه‌ها