کد خبر : 1665119 | 09 بهمن 1398 ساعت 11:11 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرهام مقصودلو و بازی استقلال در جبل الطارق

تساوی زود هنگام پرهام مقصود لو در دور هشتم با وان هائو بر روی میز یک جبل الطارق خیلی سریع رقم خورد.

پرهام مقصودلو و بازی استقلال در جبل الطارق

به گزارش" ورزش سه" روز گذشته از ساعت 17:30دقیقه به وقت تهران دیدار پرهام مقصود لو و سوپر استاد بزرگ چینی وان هائو در جبل الطارق آغاز و پس از چند حرکت و با تکرار حرکت در پوزیسیونی آشنا برای شطرنج بازان مساوی شد و هر دو بازیکن 6.5امتیازی شدند و سریعاسالن مسابقات ترک کردند.


از دوستی و صمیمیت این دو استاد بزرگ اهالی شطرنج باخبر هستند ؛ضمن اینکه تساوی توافقی در بالای جدول و در دورهای آخر مسابقات شطرنج به جهت تقسیم قوا و حضور در زمره مدعیان همواره اتفاق افتاده است .


به نظر شما پرهام با آن شخصیت جنگندگی خاصش با مهره سفید حتی برابر دوست خود هم به تساوی راضی می شود؟یا پرهام عجله داشت به بازی استقلال که یکی از طرفداران تیفوسی این تیم است و ابایی هم از ابراز آن در شبکه های اجتماعی ندارد برسد؟به نظر می رسد پرهام با یک تصمیم منطقی  رسم دوستی با سوپر استاد بزرگ چینی را ادا کرده ؛ صدر جدول از دست نداده؛ به بازی تیم محبوبش رسیده و با استراحت ضمنی در این دور توان خود را برای ادامه راه ذخیره کرده است.


پرهام مقصود لو که در صدر جدول با 6.5امتیاز به همراه سه شطرنجباز دیگر قرار دارد امروز در ادامه تورنمنت با مهره سفید برابراسپینکواستاد بزرگ روسیه برای حفظ صدرنشینی دست به مهره خواهد شد.

 

1473796

تصویر پرهام سمت راست، ورزشگاه آزادی

 

1473799

خروج از سالن با حریف چینی

 

1473797

جدول رده بندی ؛صدر جدول در دست پرهام

دیدگاه‌ها