کد خبر : 1665120 | 09 بهمن 1398 ساعت 11:17 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

مالکان رایکا برگردند، دیگر مزاحم مسئولین نمی‌شویم

اکبر پرهیزکار مدیرعامل تیم فوتبال رایکا در رابطه با شرایط فعلی بابلی با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

مالکان رایکا برگردند، دیگر مزاحم مسئولین نمی‌شویم

به گزارش خبرنگار ورزش سه، اکبر پرهیزگار مدیرعامل تیم رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:خدا را شاکریم که تیم را از آن وضعیت نامطلوب نجات دادیم و تا حدودی به ساحل آرامش رسیدیم و خوشحالم که کادرفنی و بازیکنانمان هم قسم شده اند تا این تیم را از منطقه سقوط نجات دهند و در هر بازی نیز با تمام توان خود به میدان می روند.

 

وی در ادامه افزود: در چند هفته اخیر علیرغم اینکه با تیم های بالای جدول بازی داشتیم به دو تساوی و یک برد رسیدیم و این هفته هم با تمام توان به مصاف تیم گل ریحان البرز خواهیم رفت تا بتوانیم با کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

 

مدیرعامل تیم رایکا بابل در رابطه با حمایت مسئولین استانی از این تیم مازندرانی بیان داشت: تا این لحظه هیچ مسئول استانی و شهرستانی به کمک ما نیامده است ولی هیات فوتبال استان مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تا حدودی در پیشبرد کارهای اداری به ما کمک کرده اند اما از نظر مالی، از سوی مسئولان ارشد استان مازندران و بخصوص مسئولان بابل به تیم رایکا هیچ کمکی نشده است اما مسئولین بابلی فقط خوب صحبت می کنند ولی ای کاش یک مقدار هم به تیم شهرشان فکر کنند تا تک نماینده استان مازندران در لیگ‌ دسته اول با روحیه ای بالا به دیدار حریفان خود برود.

 

1458067

 

اکبر پرهیزگار در رابطه با مشکلات زیادی که در زمان ورود او به این تیم وجود داشت گفت: من زمانی به این تیم آمدم که شرایط بسیار سخت بود و تیم در وضعیت بسیار بدی قرار داشت اما به لطف خدا موفق شدیم تا حدودی روحیه مطلوب را به این تیم برگردانیم.

 

 کوی ادامه داد: هزینه هایجاری تیم رایکا بر عهده من می باشد ولی برای اینکه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم باید به تیم پول تزریق شود چون اگر پول نباشد بازیکن هم انگیزه ای برای بازی کردن ندارد.

 

اکبر پرهیزگار مدیرعامل تیم رایکا بابل در پایان خاطرنشان کرد: طبق صحبت هایی که با نماینده مالکان تیم رایکا داشتیم، قرار شد تا بزودی آنها به تیم خود برگردند و این باعث خوشحالی همه ما می باشد چرا که وقتی آنها حضور داشته باشند با درایتی که من از آن دو عزیز سراغ دارم تیم ما نیاز به هیچ مسئولی نخواهد داشت چرا که همین مالکان دلسوز بودند که سهمیه این تیم را در آن شرایط بحرانی از بجنورد برگرداندند تا روح فوتبال در بابل زنده نگه داشته شود‌‌.

دیدگاه‌ها