کد خبر : 1665127 | 09 بهمن 1398 ساعت 11:25 | 73.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم AFC درباره باشگاه‌های چینی و ویروس کرونا

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی‌های باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به نگرانی‌ها درباره ویروس کرونا بیانیه‌ای منتشر کرد.

تصمیم AFC درباره باشگاه‌های چینی و ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین و احتمال انتشار آن با سفر شهروندان چینی به کشورهای دیگر نگرانی‌های جدی‌ای را در آسیا دامن زده، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با انتشار بیانیه‌ای نظر خود را درباره بازی‌های باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

 

1470231

 

در بیانیه AFC چنین آمده است:" کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از مشورت و رایزنی با فدراسیون فوتبال چین تایید می‌کند که بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های اول، دوم و سوم این مرحله دچار تغییر در برنامه بازی‌ها شده‌اند و این بازی‌ها به عنوان بازی‌های خارج از خانه برگزار خواهند شد و بازی‌های هفته‌های بعدی در عوض برای باشگاه‌های چینی بازی‌های خانگی خواهد بود".

 

در ادامه بیانیه AFC چنین آمده است:" در عین حال AFC وضعیت را به دقت بررسی کرده و پس از آن درباره بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم مرحله گروهی رقابتها نظر خود را اعلام خواهد کرد".

 

AFC در ادامه بیانیه خود آورده:" این تصمیم با رایزنی با دیگر تیمهای حاضر در گروه‌هایی که تیمهای چینی در آن حضور داشتند گرفته شده است. این اقدام تمهیدی است پیشگیرانه برای اطمینان از سلامت همه بازیکنان و تیمهایی که در این بازی‌ها شرکت دارند. این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در جمهوری خلق چین اتخاذ شده است".

 

دیدگاه‌ها