کد خبر : 1665133 | 09 بهمن 1398 ساعت 11:52 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان السیلیه: ای کاش ضربه کریم به تیرک نمی‌خورد

تیم شهرخودرو مشهد موفق شد تا در دیداری حساس برابر السیلیه قطر و در ضربات پنالتی پیروز شود و به مرحله گروهی مسابقات صعود کند.

کاپیتان السیلیه: ای کاش ضربه کریم به تیرک نمی‌خورد

به گزارش ورزش سه، مجدی صدیق کاپیتان تیم السیلیه درباره این دیدار گفت: اگر شانس با ما بود ، توپ کریم انصاری‌فرد به جای خوردن به تیرک وارد دروازه می‌شد و این یک فرصت طلایی برای پایان دادن بازی به سود ما بود. به هیچ عنوان دیداری ساده نبود و در مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم.

 

وی ادامه داد: تیم ایرانی بازیکنان برجسته ای داشت، ما با تمام قوا سعی کردیم پیروز شویم اما در ضربات پنالتی موفق نشدیم و بزرگترین بازیکنان جهان هم ممکن است در ضربات پنالتی موفق نشوند و ما فقط باید از این تجربه استفاده کنیم.

 

صدیق اضافه کرد: بازیکنان تیم، کادر فنی و اداری تیم السیلیه برای صعود به مرحله گروهی تلاش می کردند اما  موفق نشدیم و پشیمان هستیم خصوصاً از آنجایی که این تیم بازیکنان جوانی دارد که برای رقابت در این نوع مسابقات به دیدارهای مختلف با تیم‌های قوی‌تر از قاره نیاز دارند. این را نیز باید بگویم هیچ‌کدام از بازیکنان نتوانستند نقش خود را به‌طور کامل درست ایفا کند که اگر این‌چنین بود اکنون صعود کرده بودیم.

دیدگاه‌ها