کد خبر : 1665134 | 09 بهمن 1398 ساعت 11:53 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

بلایلی و سوما پس از صعود چه گفتند؟

تیم فوتبال الاهلی عربستان موفق شد تا با پیروزی برابر استقلال تاجیکستان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش ورزش سه، تیم الاهلی در غیاب بازیکنان اصلی تیمش به مانند عمرالسوما، موفق شد با تک گل یوسف البلایلی در دقیقه ۹۰+۱ از روی نقطه پنالتی برابر استقلال تاجیکستان پیروز شود و به مرحله گروهی صعود کند. 


بلایلی درباره این دیدار و صعود تیمشان اینچنین گفت: من از برد و صعود به مرحله گروهی بسیار خوشحالم، این موفقیت برای تیم بسیار عالی است و ما امشب موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم.

 

1473814

 

وی اضافه کرد: من به هواداران الاهلی بخاطر موفقیتی که شایسته آنها بوده است، تبریک می‌گویم. ما در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا قرار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم در آینده نمایش بهتری را ارائه دهیم تا باعث تکرار شادی هواداران شویم.

 

عمر السوما مهاجم و اسطوره باشگاه الاهلی نیز که بازی را از جایگاه ویژه نظاره کرد، در این باره گفت: بسیار روی ذهنمان کنترل داشتیم، غایبان زیادی تیم داشت اما بالاخره پیروز شدیم و این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم. خدارا از این بابت شکر می‌کنیم و قطعا تیم ما لیاقت صعود را داشت و توانستیم این ماموریت مهم را به پایان برسانیم.


این ستاره سوری به دلیل دررفتگی کتف به مدت دو هفته از مسابقات دور خواهد بود و دیدار روز گذشته تیمش را نیز از دست داده بود.

دیدگاه‌ها