کد خبر : 1665136 | 09 بهمن 1398 ساعت 12:35 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام به نانت درباره مرگ سالا؛ دادستان‌ها مشغولند

باشگاه کاردیف اطلاعاتی درباره اقدامات باشگاه فرانسوی نانت در ماجرای منتهی به مرگ امیلیانو سالا در حادثه سقوط هواپیما در اختیار دادستان‌های فرانسوی قرار داده است.

اتهام به نانت درباره مرگ سالا؛ دادستان‌ها مشغولند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بریتانیایی کاردیف چند سند در اختیار دادستان‌های فرانسوی قرار داده که درباره نقش‌آفرینی باشگاه فرانسوی نانت در ماجرای منجر به مرگ امیلیانو سالا در سانحه سقوط هواپیما بوده است. دادستان‌ها در فرانسه در حال پیگیری این موضوع هستند که آیا باشگاه نانت در مرگ بازیکن سابقش امیلیانو سالا دچار خطاهایی شده که بر اساس قانون می‌تواند جرم محسوب شود؟

 

1473817

 

امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی نانت که برای پیوستن به باشگاه کاردیف عازم بریتانیا بود درحالیکه سوار بر یک هواپیمای خصوصی بر روی کانال مانش پرواز می‌کرد سقوط کرده و از دنیا رفت. جسد سالا حدود دو هفته بعد در آبهای کانال مانش پیدا شد.

 

بعد از آن حادثه دو باشگاه کاردیف و نانت بر سر این موضوع با هم درگیر بوده‌اند که آیا کاردیف باید مبلغ 17 میلیون یورویی که برای انتقال سالا بر سر آن به توافق رسیده بودند را به نانت پرداخت کند یا نه. کاردیفی‌ها می‌گویند با توجه به اینکه در زمان سقوط هواپیما سالا رسما بازیکن آنها نبوده در نتیجه نیازی به پرداخت این مبلغ به باشگاه فرانسوی ندارند.

 

1473816

 

ولی باشگاه کاردیف حالا از دادستان‌های فرانسوی خواسته در این باره تحقیق کنند که آیا باشگاه نانت در ماجرای منتهی به مرگ دلخراش سالا مرتکب خطاهایی شده که می‌تواند به محکومیت حقوقی آن منجر شود یا نه. به همین علت بوده که اخیرا این باشگاه بریتانیایی مدارکی را تحویل این دادستان‌ها داده است.  

 

دیدگاه‌ها