کد خبر : 1665181 | 09 بهمن 1398 ساعت 16:55 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته

تنیسور اسپانیایی با شکست برابر دومینیک تیم از صعود به نیمه نهایی اپن استرالیا بازماند.

حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی اپن استرالیا با حذف رافائل نادال به پایان رسید. مرد شماره یک جهان چهارشنبه به مصاف دومینیک تیم رفت و ۳ بر یک مغلوب شد. تنیسور اسپانیایی دو ست نخست را با نتیجه ۷ بر ۶ واگذار کرد اما توانست در ست سوم جبران کند و ۶ بر ۴ پیروز شود. رقابت نزدیک دو تنیسور در ست چهارم هم ادامه داشت و با وجود این که نادال چند بازگشت داشت نتوانست با پیروزی آن را به پایان برساند. در نهایت مرد شماره یک جهان از صعود به نیمه نهایی بازماند. این بازی بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

 

پیش از این دیدار الکساندر زورف برابر استن واورینکا قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه ۶ بر یک واگذار کرد‌. با این حال توانست سه ست دیگر را با پیروزی ۶ بر ۳، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ به نفع خود پایان دهد و در جمع چهار تنیسور برتر قرار بگیرد. او در نیمه نهایی با تیم بازی خواهد کرد.

 

دیگر مسابقه نیمه نهایی بین راجر فدرر و نواک جوکوویچ برگزار می شود.

 

در بخش بانوان سیمونا هالپ به مصاف آنت کنتاویت رفت و به راحتی توانست حریفش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. بانوی شماره چهار جهان هر دو ست را با پیروزی ۶ بر یک به پایان رساند.

 

در دیگر دیدار گاربینیه موگورسا برابر آناستازیا پاولیوچنکوا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۷ بر ۵ حریفش را شکست داد و در ادامه ۶ بر ۳ پیروز شد تا در نیمه نهایی برابر هالپ قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها