کد خبر : 1665211 | 09 بهمن 1398 ساعت 19:51 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش در جم برای جدال حساس با گل‌گهر (عکس)

شاگردان هومن افاضلی امیدوارند در اولین گام با این مربی در دیدار خانگی خود برابر گل گهر سیرجان به نتیجه لازم دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در شرایطی دومین حضور خود را در دیدار برابر گل گهر سیرجان تجربه می‌کند که آنها امروز اولین تمرین خود را در استادیوم خانگی‌شان با این مربی پشت سر گذاشتند.


پارس جنوبی جم که در تلاش است با کسب نتایج مناسب طی هفته‌های باقیمانده حساب خود را از دیگر مدعیان سقوط جدا کند، امروز از سوی مدیرعامل باشگاه شارژ مالی شدند تا با انگیزه بالا مهیای دیدار حساس این هفته مقابل گل گهر سیرجان و شاگردان مجید جلالی شوند.

 

هومن افاضلی که در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی این تیم کار را در پارس جنوبی آغاز کرد، در جدال با ذوب آهن علیرغم نمایش کیفی مناسب از سوی شاگردانش نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و در نهایت با شکست اصفهان را ترک کرد. اکنون آنها با حضور در جم، آخرین تمرینات خود را پیش از دیدار با گل گهر سیرجان دنبال می‌کنند و باید دید قادر خواهند بود با سود بردن از پتانسیل حمایت هواداران خود به نتیجه لازم در این بازی دست یابند یا خیر. گل گهر سیرجان دیگر مدعی سقوط این فصل محسوب می‌شود و دستیابی به نتیجه در این بازی خارج از خانه، کار پارس جنوبی را قطعا در ادامه مسیر سخت تر خواهد کرد و باید دید شرایط به چه شکل برای آنها پیش خواهد رفت.

 

محسن بنگر، مدافع سابق پرسپولیس که سابقه حضور در پارس جنوبی را نیز در کارنامه دارد و اکنون اولین تجربه مربیگری خود را با هومن افاضلی پشت سر می‌گذارد، در بازگشت به جم، امیدوار است در اولین گام به موفقیت و سه امتیاز شیرین از این بازی دست یابند. افاضلی که در دیدار قبلی با ذوب آهن علیرغم فرصت کمی که برای هماهنگی و خواسته‌های فنی خود در این تیم داشت، توانست از حیث نمایش فنی عملکرد خوبی از شاگردانش شاهد باشد، باید دید در دومین تجربه حضور روی نیمکت این تیم و در دیدار خانگی به نتیجه دلخواه دست خواهد یافت یا خیر.

 

1473941

 

1473942

 

1473944

 

1473943

عکس: مصطفی هاشمی

دیدگاه‌ها