کد خبر : 1665265 | 10 بهمن 1398 ساعت 09:29 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسین فرکی به دنبال برهم زدن شام آخر با شاهین

پیکان نتوانسته به نتایج خوبی در این فصل دست یابد و این مساله باعث شایعاتی در خصوص نیمکت این تیم در ادامه مسیر شده است.

حسین فرکی به دنبال برهم زدن شام آخر با شاهین

به گزارش "ورزش سه"، 10 شکست و دستیابی به تنها 13 امتیاز طی 17هفته کار حسین فرکی را برای ادامه فصل سخت کرده و آنها بعد از مدت‌ها ثبات و بقا در لیگ برتر، اکنون فصل نوزدهم را با خطر بزرگ سقوط در نزدیکی خود احساس می‌کنند. 


7 شکست طی هشت بازی اخیر و دستیابی به تنها یک امتیاز باعث شده تا اکنون وضعیت پیکان در مسیر سراشیبی سقوط قرار داشته باشد و این تیم نتواند انتظارات را برآورده سازد. موضوعی که باعث شده تا اکنون وضعیت حسین فرکی نیز برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم چندان امیدوارکننده نباشد و شاید میزبانی از شاهین شام آخر او روی نیمکت خودروسازان محسوب شود. حسین فرکی که در فصل گذشته هدایت پیکان را عهده‌دار شده، علیرغم تلاش این تیم برای حضوری موفق طی فصل جاری، نتوانسته آنطور که باید امتیازات لازم را به دست بیاورد و تداوم این شرایط با توجه به عملکرد مثبت دیگر مدعیان سقوط، احتمالا شانس آنها را برای سقوط بیشتر خواهد کرد. 


مدیران تیم که با درخواست حسین فرکی در نقل و انتقالات مانع از جدایی ستاره‌های این تیم همچون شهریار مغانلو، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی و فراز امامعلی شدند، اکنون امیدوارند با دستیابی به نتیجه مناسب مقابل شاهین قعرنشین، شرایط به سود خودروسازان تغییر کند و شاید در غیر اینصورت شاهد تغییرات جدیدی در این تیم باید بود.

دیدگاه‌ها