کد خبر : 1665278 | 10 بهمن 1398 ساعت 10:19 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

مک کارتی: دو بار گلزنی علیرضا را نجات داد

پرونده جدایی جهانبخش در زمستان بسته شد

نویسنده مشهور انگلیسی با اشاره به دو بار گلزنی ستاره ایرانی در بازی های دشوار یک ماه گذشته لیگ جزیره از خروج کامل نام این بازیکن از فهرست فروش خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در همان روزهای ابتدایی باز شدن پنجره زمستانی فوتبال اروپا شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون به گوش می رسید اما درخشش غیرمنتظره ستاره 17 میلیون پوندی آن هم در بازی های مهم ابتدای سال نو میلادی تمام معادلات را به هم ریخت.

 

 

1474039

 

در شرایطی که تنها یکی دو روز به بسته شدن پنجره زمستانی فرصت باقی است مک کارتی نویسنده مشهور انگلیسی در تحلیل های خود از وضعیت باشگاه های حاضر در لیگ برتر جزیره مدعی شد دو بار گلزنی جهانبخش مقابل بورنموث همین طور گل استثنایی مقابل چلسی او را از فروش نجات داد تا گراهام پوتر بار دیگر برای اعتماد به آقای گل سابق هلند ترغیب شود.


این نویسنده مدعی شد با حفظ جهانبخش تلاش های پوتر برای جذب یک مهاجم گلزن از جمله اولیویه ژیرو فرانسوی از باشگاه چلسی برای ترمیم ساختار گلزنی ادامه دارد گرچه بعید به نظر می رسد او به موفقیتی در این راه برسد تا برایتون تنها به همان خرید گمنام از بوکاجونیورز یعنی آلکسیس مک آلیستر 21 ساله دلخوش باشد که بعید است مهره ای مهم در راه بقا در لیگ جزیره باشد آن هم بدون تجربه بازی در اروپا.

دیدگاه‌ها