کد خبر : 1665312 | 10 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

ترس ستاره‌های فوتبال از ویروس کرونا در چین

به گزارش دیلی‌میل ستاره‌های پرآوازه حاضر در سوپرلیگ چین بعد از شیوع ویروس مرگبار کرونا در این کشور به دنبال ترک این کشور و بازگشت به اروپا هستند.

ترس ستاره‌های فوتبال از ویروس کرونا در چین

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید شیوع ویروس مرگبار در کشور چین باعث شده فوتبالیست‌های پرآوازه حاضر در سوپرلیگ این کشور نسبت به آینده خود دچار تردید شده و قصد بازگشت به اروپا را داشته باشند. گفته می‌شود چند بازیکن برجسته اروپایی در ماه جاری میلادی چین را به مقصد اروپا ترک خواهند کرد.

 

1474090

 

بر اساس این گزارش چند ستاره بزرگ حاضر در سوپرلیگ چین به نماینده‌های خود اعلام کرده‌اند که برای بازگشت آنها به فوتبال اروپا، در فاصله چند ساعت مانده به مهلت نقل و انتقالات ژانویه کاری انجام بدهند.

 

ویروس کرونا در چین تا کنون به مرگ چیزی در حدود 130 نفر منجر شده و گفته می‌شود نزدیک به 6 هزار نفر هم از علائم ابتلا به آن رنج می‌برند. شیوع این ویروس مرگبار همچنین زندگی روزمره در کشور چین را به شدت مختل کرده است.

 

1474091

 

دیلی‌میل در گزارش خود می‌گوید چند بازیکن سابقا شاغل در لیگ برتر مثل مارکو آرناتوویچ، پائولیئیو، موسی دمبله، مروان فلینی، اودیون ایگالو، سالومون راندون و اسکار و همچین ریچاریو زووکوویچ ستاره سابق آژاکس خواهان برگشت سریع به اروپا و ترک چین هستند.

 

دیدگاه‌ها