کد خبر : 1665359 | 10 بهمن 1398 ساعت 16:24 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های درخشان امیر برای ماریتیمو ادامه دارد

عابدزاده در تیم منتخب هفته هجدهم پرتغال(عکس)

دروازه بان ایرانی ماریتیمو با وجود شکست یک بر صفر تیمش در هفته هجدهم اما به عنوان بهترین دروازه بان در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

به گزارش" ورزش سه" بازی های خوبی امیرعابدزاده در هفته های اخیر لیگ پرتغال باعث شده که او چند بار به عنوان بهترین بازیکن زمین و یا دروازه بان هفته انتخاب شود. در هفته هجدهم ماریتیمو در زمین اسپورتینگ لیسبون به مصاف این تیم رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف سرشناس و قدرتمندش شد.


عملکرد عابدزاده در این بازی اما به اندازه ای خوب بود که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن تیم ماریتیمو انتخاب شد و توانست به تیم منتخب هفته هجدهم راه پیدا کند.


او با امتیاز بالای 6.9 به عنوان بهترین دروازه بان هفته لیگ برتر پرتغال انتخاب شد. در تیم منتخب هفته پرتغال امیرعابدزاده 6.9(دروازه بان ماریتیمو)، مارکانو 6.9 (مدافع پورتو)، یاگو 6.8(مدافع موریرنزه)، نیلتون 7.8(مدافع بلننزه)، پاتریک 6.6(مدافع سانتاکلارا)، دینر7.8(هافبک پورتیموننزه)، پیزی7.8(هافبک بنفیکا)، پالینیا 7.1(هافبک براگا)، وارلا 7.7(مهاجم بلننزه)، ترینکائو9.2(مهاجم اسپورتینگ براگا) و ژائوپدرو 7 (مهاجم ویتوریا) حضور دارند.


ماریتیمو در حال حاضر با 20 امتیاز در 18 بازی در رده دوازدهم جدول هجده تیمی پرتغال قرار دارد. این تیم در هفته نوزدهم روزیکشنبه در یک بازی حساس و جالب به مصاف تیم آوس خواهد رفت که مهرداد محمدی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد. این بازی می تواند رقابت جالب امیرعابدزاده برای حفظ دروازه ماریتیمو و گلزنی مهرداد محمدی برای تیم آوس باشد که در حال حاضر قعرنشین لیگ پرتغال است.

 

1474150

دیدگاه‌ها