کد خبر : 1665388 | 10 بهمن 1398 ساعت 19:48 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به لاتزیو

به نظر می رسد که با الیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی، با باشگاه لاتزیو برای انتقال به این تیم ایتالیایی به توافق رسیده است.

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی، او کمتر به مهاجم فرانسوی تیمش فرصت داده است؛ تامی آبراهام و میچی باتشوایی گزینه‌های اصلی لمپارد برای خط حمله هستند و به همین خاطر او کم تر از ژیرو استفاده کرده است؛ موضوعی که باعث شده این ستاره ۳۳ ساله تمایل زیادی به جدایی از تیم لندنی داشته باشد.

 

چندی پیش شایعاتی درباره احتمال انتقال او به اینتر شنیده شد اما به نظر می‌رسد که نرآتزوری دیگر  علاقه ای به خرید این مهاجم فرانسوی نداشته باشد. حالا اما اسکای اسپورتس و خبرنگار معروف آن یعنی جان لوکا دی مارتزیو مدعی شدند که ژیرو قصد دارد فوتبال خود را در پایتخت ایتالیا و باشگاه لاتزیو ادامه دهد. دی مارتزیو همچنین ادعا کرده که ژیرو با باشگاه لاتزیو به توافق کامل دست یافته اما به خاطر اینکه چلسی نتوانسته جایگزینی برای این فرانسوی پیدا کند، انتقال او هنوز نهایی نشده است.

 

 

1443370

 

 

بر اساس گزارش ها چلسی پیشنهاد خود را برای جذب دریس مرتنز ارائه داده که البته با جواب رد ناپولی همراه بوده است. با این وجود گفته می‌شود که چلسی تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد و در صورتی که این انتقال نهایی شود ژیرو نیز راهی لاتزیو خواهد شد.

دیدگاه‌ها