کد خبر : 1665570 | 11 بهمن 1398 ساعت 18:02 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین برای حدادی فر نداشتیم

رادو: قبل از بازی تمام برنامه‌های ما به هم ریخت

سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل تراکتور گفت: مشکل بزرگی قبل از بازی برای ما به وجود آمد و آن هم از دست دادن قاسم حدادی‌فر بود.

رادو: قبل از بازی تمام برنامه‌های ما به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه" میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از شکست مقابل تراکتور تبریز گفت: مشکل بزرگی قبل از بازی برای ما به وجود آمد و آن هم از دست دادن قاسم حدادی‌فر بود. درست قبل از بازی مجبور شدیم برنامه خودمان را برای این دیدار تغییر دهیم ولی با این وجود از تیمم کاملا راضی هستم. من فقط دو هفته است کنار تیم هستم و امروز با تیم دوم جدول بازی کردیم.


وی در ادامه گفت: در نیمه اول خوب بازی را کنترل کردیم و شانسی هم به تیم تراکتور ندادیم. مشکل ما از نیمه دوم شروع شد که تمرکزمان را از دقیقه دوم این نیمه از دست دادیم و سریع گل دریافت کردیم. با این حال به بازی برگشتیم و حتی به گل رسیدیم،‌ ولی باز هم در شرایط مساوی تمرکزمان را از دست دادیم و با دو سانتر دو گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم اما از نتیجه نه،‌ چون نتیجه مساوی خیلی به ما نزدیک بود. این روند را ادامه دهیم می‌توانیم به بازی‌های بعد خوش‌بین باشیم. به نقاط ضعف و قوت تراکتور واقف بودیم و باید شانس خودمان را مقابل تیم‌های هم‌طراز خودمان امتحان کنیم.


سرمربی تیم ذوب‌آهن در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بازیکن جایگزین حدادی‌فر نتوانست جای این بازیکن را به خوبی پر کند؟ گفت: متاسفانه بازیکنی نداشتیم که بتواند جایگزین حدادی‌فر باشد. تلاش‌مان را کردیم فضاها را ببندیم چون می‌دانستیم آنها به صورت مستقیم از میانه زمین حمله می‌کنند. تمام فضاها را بستیم و در نیمه اول هم حریف‌مان هیچ موقعیتی نداشت. فقط ضربات ایستگاهی بود که از جناحین روی دروازه ما ارسال شد. فضاهای زیادی هم پشت مدافعان حریف داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. دو بازیکن ما فقط چهار جلسه با ما تمرین کردند و امروز هم بازی کردند. مسلم است از نظر بدنی آمادگی کامل نداشته باشند اما به تیمم برای آینده خیلی امیدوارم.


رادولوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش عدم تمرکز تیمش در نیمه دوم باعث شکست مقابل تراکتور شده است،‌ گفت: دو گلی که دریافت کردیم تمرکز تیم‌مان را گرفت. اسماعیلی‌فر هم یک موقعیت خوب داشت که ضربه زد اما دروازه‌بان به خوبی دفع کرد.


وی درباره مصدومیت حدادی‌فر و وضعیت او باری هفته‌های آینده گفت: مصدومیت حدادی‌فر خیلی جدی نیست و شاید فقط چند تمرین با ما نباشد و بعد از آن به جمع ما اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها