کد خبر : 1665595 | 11 بهمن 1398 ساعت 19:10 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

روی زمین بازی می کنیم اما زمین نداریم

حاج‌صفی: تراکتور برای تبریزی‌ها نیست!

کاپیتان تراکتوری ها شاکی از زمین ورزشگاه یادگار امام معتقد است که بی اهمیتی مدیران ورزشی در تبریز باعث شد تا این تیم روی زمین نامساعدی بازی کند.

حاج‌صفی: تراکتور برای تبریزی‌ها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی پس از دیدار امروز برابر ذوب آهن در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه"، از مسئولان ورزشی شهر تبریز گلایه کرد. او حرف های خود را این گونه آغاز کرد: بعد از باخت در دیدار هفته قبل به این برد خیلی نیاز داشتیم و خداراشکر که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. در حال حاضر من نمی خواهم درباره بازی صحبت کنم و باید یک گلایه از مسئولان شهر و مخصوصا مسئولان تربیت بدنی داشته باشم که این ورزشگاه در دست آنهاست.

 

او حرف های خود را این گونه ادامه داد: گویا تراکتور برای این شهر نیست. اصلا به فکر این تیم نیستند. چند روز قبل از بازی می گوییم حدودا یک ماه و نیم است که در این زمین بازی انجام نشده و ما می خواهیم در این زمین تمرین کنیم اما به ما می گویند برف آمده و شما نمی توانید تمرین کنید. ما نیروی انسانی کافی نداریم که نایلون ها را از روی زمین بردارند! مگر می شود؟ این هم از وضعیت زمین است.

 

کاپیتان تراکتوری ها در ادامه گفت: تماشاگر در این بازی از ما برد می خواست. اگر خدانکرده ما در این بازی می باختیم یا مساوی می کردیم چه اتفاقی می افتاد؟چمن ورزشگاه افتضاح است. مسئولان شهر دقیقا در حال انجام چه کاری هستند؟ یک ماه و نیم است اینجا بازی انجام نشده این وضع آن است. ما اگر امروز در چمن مصنوعی بازی می کردیم به مراتب می توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

 

حاج صفی ادامه داد: امیدوارم برای بازی بعدی رسیدگی کنند و حداقل چمن را کوتاه کنند چرا که بازی تیم ما هم روی زمین است و به یک زمین هموار نیاز داریم. با این شرایطی که درست کردند و اگر این گونه باشد فکر می کند در آینده با آنها به مشکل می خوریم.

 

او در پایان گفت: این هم از مشکل دوستان تربیت بدنی و هیات فوتبال است که اصلا رسیدگی نمی کنند. اصلا به فکر این چیزها نیستند و فقط دنبال این هستند تا یک بازی انجام شود و یا علی، خدانگهدار! هوا به اندازه کافی سرد است و هواداران به سختی در ورزشگاه حضور پیدا می کنند اما ای کاش حداقل سکوها را پاک می کردند تا آنها بتوانند با شرایط بهتری بازی را ببینند.

دیدگاه‌ها