کد خبر : 1665638 | 11 بهمن 1398 ساعت 21:30 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشکان دوباره در نقش اشکان (عکس)

اشکان دژاگه بار دیگر در ترکیب تراکتور خوش درخشید و نشان داد که همان اشکان مورد انتظار است.

اشکان دوباره در نقش اشکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"؛ اشکان دژاگه به عنوان یک ستاره وارد فوتبال ملی ایران شد و میتوان از اشکان به عنوان یک برند معتبر برای فوتبال ایران نام برد. وقتی نام اشکان به میان می آید بی اختیار انتظارات از او بالا می رود و انگار او یک زمینی نیست و یک موجود خاص برای فوتبال ایران است که باید در هر میدانی ستاره باشد و بالا و پائین بودن در او یک امر غیر طبیعی است.

 

اشکان دژاگه با درخشش های خود در تیم ملی وارد فوتبال باشگاهی ایران شد. ورود او به فوتبال باشگاهی ایران با یک شوک به پرسپولیس و استقلال همراه شده بود و دلیل این شوک این بود که همگان اشکان را در پرسپولیس و یا استقلال تصور میکردند ولی محمدرضا زنوزی از این بازیکن بعنوان یک سوپرایز ویژه برای تراکتوری ها یاد کرد و اکنون اشکان یک مهره قابل اتکا برای تراکتوری هاست.

 

1474484

 

اشکان همچون گذشته در دیدار امروز تراکتور خوش درخشید و مقابل ذوب آهن یکی از بهترین ها بود و در گل اول این تیم نیز نقش اصلی را ایفا کرد. اشکان امروز نشان داد که همان اشکان است و با همان برند خاص برای فوتبال ایران. اشکان امروز برای تراکتوری ها اشکان بود و شاید سال ها بعد اگر بخواهیم از یک بازیکن موفق تعریف کنیم او را فوتبالیستی که مثل اشکان است نام ببریم.

 

1474482

دیدگاه‌ها