کد خبر : 1665678 | 12 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 111.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ریو آوه مخالف انتقال بزرگ

خوشحالی کاروالیال: به سختی طارمی را نگه داشتیم

کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه می‌گوید او مسئول فروش یا حفظ بازیکنان تیمش نیست ولی در مورد طارمی به این نکته اشاره کرد که ریو آوه برای حفظ او 24 ساعت دشواری را پشت سر گذاشت.

خوشحالی کاروالیال: به سختی طارمی را نگه داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره انتقال مهدی طارمی، فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان که در باشگاه ریو آوه پرتغال توپ می‌زند به اسپورتینگ لیسبون یکی از غولهای فوتبال پرتغال مطرح بود، کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه دیشب بعد از دیدار تیمش مقابل فامالیسائو در لیگ پرتغال که با حضور طارمی در میدان و با نتیجه 2-2 به پایان رسید در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت که او مسئول فروش یا حفظ بازیکنان تیمش نیست ولی گفت در مورد طارمی و دیگر بازیکنان آوه یک 24 ساعت سخت و دشوار را پیش از این بازی پشت سر گذاشته اند.

 

1474525

 

کاروالیال در پایان بازی دیشب تیمش در لیگ پرتغال درباره تغییرات ایجاد شده در این تیم و ابراز علاقه اسپورتینگ به مهدی طارمی به خبرنگاران گفت:" بازیکنان ما 24 ساعت خیلی سختی را سپری کردند. این مدت برای من به عنوان سرمربی خیلی سخت گذشت چون بعضی چیزها را همه می‌بینند ولی بعضی اتفاق‌ها هم هست که جلوی صحنه کسی از آنها باخبر نمی‌شود. فشاری که در آستانه یک بازی مهم ما روی بازیکنان‌مان وارد می‌شد را نمی‌توان در نظر نگرفت. ولی واقعیت بازار نقل و انتقالات همین است".

 

1474569

 

سرمربی ریو آوه در ادامه صحبتهایش گفت:" باشگاهی مثل باشگاه ما برای بقای خود نیاز به فروش بازیکن دارد. ولی امسال ما در دو سه روز آخر نقل و انتقالات ژانویه خیلی استرس داشتیم درحالیکه من قبلا فکر می‌کردم فقط انگلیس به این صورت است که همه مذاکرات در دو سه روز پایانی انجام شده و قراردادها در دو سه ساعت آخر امضا می‌شود. با همه این اوصاف ما دوران ژانویه را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم. سیاست باشگاه ما همیشه سرمایه گذاری روی بازیکنان بوده و می‌دانم تیمم در پایان فصل قلع و قمع خواهد شد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها