کد خبر : 1665717 | 12 بهمن 1398 ساعت 12:00 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا از ژانویه اسپانیایی

سورئال‌ترین دوران نقل و انتقالات در اسپانیا

روزنامه مارکا در گزارشی درباره پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اسپانیا از آن به عنوان سورئال‌ترین دوران نتقل و انتقالات در سالهای اخیر یاد کرده است.

سورئال‌ترین دوران نقل و انتقالات در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اسپانیا روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی این پنجره پرداخته و مدعی شده نقل و انتقالات ژانویه امسال یکی از عجیب ترین و سورئال‌ترین نقل و انتقالات اسپانیا در سالهای اخیر را ایجاد کرده است. پنجره‌ای سرشار از جدایی‌های غیرمنتظره، امضاهای عجیب و غریب و فراز و فرودهای بسیار.

 

بارسلونا در معرض اکثر فراز و فرودهای ژانویه امسال قرار داشت و در نهایت نتوانست برای پر کردن جای خالی مهاجم مصدومش لوئیس سوارز اقدامی انجام دهد.

 

اتلتیکو مادرید هم در ماه ژانویه به دنبال یک شماره 9 جدید می‌گشت ولی در نهایت نتوانست به هدف خود برسد و ادینسون کاوانی را از پاری سن ژرمن به واندا متروپولیتانو منتقل کند.

 

1473891

 

رئال وایادولید در اسپانیا همه را شگفت‌زده کرد و توانست حاتم بن عرفا را با عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و سلتاویگو با خرید از روسیه، فدور اسمولوف را به اسپانیا آورد.

 

مونچی و سویا موفق شدند یوسف النصری را از لگانس به خدمت بگیرند و پاکو آلکاسر هم با ترک باشگاه آلمانی دورتموند در نهایت از ویارئال سر در آورد. رئال مادرید از سوی دیگر تصمیم گرفت براهیم دیاز و ماریانو دیاز را حفظ کند ولی آلوارو اودریوزولا را واگذار کرد.

 

مارکا معتقد است پنجره نقل و انتقالات زمستانی به ضعیف‌تر شدن بارسلونا منجر شده است. چرا که بلوگرانا در ماه ژنویه کارلس آلنا را به صورت قرضی به رئال بتیس واگذار کرده، کارلس پرز با ترک این باشگاه راهی رم شده، تودیبو به شالکه پیوسته و موسی واگوئه راهی نیس شده است.

 

1464676

 

با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود لوئیس سوارز دست‌کم تا چهار ماه از میادین دور باشد، بارسلونا بعد از ناامید شدن از جذب مهره‌های بزرگ از لیگهای خارجی توجه خود را به لالیگا معطوف کرد ولی رودریگو ستاره والنسیا قیمتی داشت که بارسلونا آن را بیش از حد بالا می‌دانست. البته بلوگرانا در بازار نقل و انتقالات موفقیت‌هایی هم داشت و در نهایت موفق شد فرانسیسکو ترینکائو را از براگا و ماتئوس فرناندس را از پالمیراس برزیل به خدمت بگیرد هر چند این دو تابستان آینده به بارسا خواهند پیوست و تا آن زمان به صورت قرضی در باشگاه‌هایی دیگر توپ خواهند زد.

 

مهمترین جذب رئال مادرید در ماه ژانویه بدون شک رینیر ژسوس ستاره فلامینگوی برزیل بود که به تازگی 18ساله شده است. از سوی دیگر با اینکه اودریوزولا برنابئو را ترک کرده و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست ولی زیدان موفق شد براهیم و ماریانو را حفظ کند و از این رو عملکرد خود را در ماه ژانویه موفق ارزیابی می‌کند.

 

1471293

 

 

دیدگاه‌ها