کد خبر : 1665744 | 12 بهمن 1398 ساعت 13:37 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمام تلاشمان این است که در لیگ برتر باقی بمانیم

نوری: کم کم باید از بقیه انگشت قرض بگیرم!

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید دنبال آقای گلی نیست و هدفش این است که برای تیمش مثمرثمر باشد.

نوری: کم کم باید از بقیه انگشت قرض بگیرم!

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل گل گهر سیرجان داشتیم. نیمه اول کاملا بهتر از حریف بودیم. این مسابقه به نوعی رقابت ته جدولی ها بود و چنین بازی هایی همواره سنگین و حساس است. با این حال فکر می کنم هم ما موقعیت داشتیم و هم تیم گل گهر. فکر می کنم با این شرایط نتیجه عادلانه بود. این بازی خانگی بود و باید 3 امتیاز را می گرفتیم اما متاسفانه نشد و انشاالله در بازی های آینده نتایج لازم را به دست آوریم.


وی درباره گلزنی خودش در این بازی تاکید کرد: این گل هم مثل گل های قبلی ام زحمات بچه ها بود. تمرینات من خوب است و خداراشکر می کنم که توانستم بازهم برای تیمم مثمرثمر باشم. دوست داشتم گل های 3 امتیازی برای پارس جنوبی بزنم؛ به هر حال من یک هافبک هستم و سخت است در این شرایط گل بزنم.


کاپیتان پارس جنوبی درباره شادی های بعد از گلش که با انگشتان دست تعداد گل هایش را می شمارد و اینکه اگر بالای 10 گل بزند چه کار می کند، خاطرنشان کرد: حالا اجازه بدهید تعداد گل هایم به 11 گل برسد. اگر این اتفاق افتاد از بقیه بچه ها انگشت قرض می گیرم و شادی انجام می دهیم. (باخنده)

 

 

1474616

 


نوری درباره اینکه با وجود سن و سالش اینطور موفق عمل می کند، گفت: خداراشکر می کنم. تمرینات من خوب است و شرایط بدنی خوبی دارم. امیدوارم در بازی های آینده هم این رویه را ادامه بدهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


وی درباره شانس خودش برای آقای گلی بیان کرد: واقعا دنبال آقای گلی نیستم. آقای گل لیگ اولا باید مهاجم باشد و در تیم بزرگ بازی کند تا موقعیت های بیشتری نصیبش شود. من هافبک هستم و به آقای گلی و این چیزها فکر نمی کنم.


کاپیتان پارس جنوبی که گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: فکر می کنم تا الان 64 گل در لیگ برتر زده ام. دنبال رکورد و این مسائل نیستم اما تا هر زمانی بازی کنم، سعی خواهم کرد که این روند خوب را ادامه بدهم و تعداد گلهایم را بالا ببرم.


نوری در پایان درباره شانس پارس جنوبی برای بقا در لیگ برتر افزود: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد. شرایط در نیم فصل دوم سخت و سنگین است. تک امتیازها حکم مرگ وزندگی دارد و تمام بازی ها دشوار است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم هواداران پارس جنوبی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها