کد خبر : 1665783 | 12 بهمن 1398 ساعت 15:27 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پولادگر: دختران تکواندو هم می‌توانند المپیکی شوند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی تکواندوی زنان هفته آخر فروردین در مسابقات کسب سهمیه المپیک اردن شرکت خواهند کرد و امیدواریم سهمیه المپیک را هم کسب کنند.

پولادگر: دختران تکواندو هم می‌توانند المپیکی شوند

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد پولادگر از برگزاری تورنمنت بین‌المللی ترکیه از 14 تا 18 بهمن ماه در دو بخش کیوروگی و پومسه و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در "استانبول" خبر داد.


وی با اشاره به حضور تکواندوکاران در اردوی دائمی تا زمان حضورشان در المپیک گفت: تیم دختران تکواندو شنبه 12 بهمن ماه جهت شرکت در یک تورنمنت تدارکاتی همراه با مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان عازم ترکیه خواهند شد و پس از آن در نیمه اول اسفندماه، تیم دختران و پسران در مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت شرکت خواهند کرد.


رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به تغییر میزبانی مسابقات کسب سهمیه المپیک از چین به اردن گفت: تیم ملی تکواندو زنان  هفته اخر فروردین در مسابقات کسب سهمیه المپیک اردن شرکت خواهند کرد و کسب سهمیه المپیک دختران دور از دسترس نیست.


پولادگر با مطلوب خواندن ملی پوشان افزود: تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی شده است و هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است همچنین هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

دیدگاه‌ها