کد خبر : 1665795 | 12 بهمن 1398 ساعت 16:08 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

زیدان حالا حق دارد به منتقدانش بخندد

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق منچستریونایتد معتقد است که زیدان پاسخ تمام متقدانش را داده است.

زیدان حالا حق دارد به منتقدانش بخندد

به گزارش"ورزش سه"، زین الدین زیدان سرمربی رئال روزهای خوبی را در این تیم پشت سر می گذارد ولی در ابتدای فصل، شرایط متفاوت بود. رئال فصل را خوب شروع نکرد و پس از شکست در زمین مایورکا شایعات اخراج زیدان نیز قوت گرفت اما از بازی رفت برابر گالاتاسرای در استانبول همه چیز شروع شد و رئال مادرید پس از برتری 0-1 اوج گرفت. رئال از بیش از  سه ماه پیش تاکنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است و به صدر لالیگا نیز رسیده.

 

 

1461584

 

 

دیمیتار برباتوف در مورد زیدان گفت:« شک ندارم که زیدان در دفترش وقتی به جایگاه رئال و نتایج این تیم که نگاه می کند، به تمام منتقدانش می خندد و حق هم دارد. او به خوبی پاسخ منتقدانش را داده و بار دیگر ارزش هایش را اثبات کرده است.»

 

هازارد:« اخیرا عکس های هازارد را در حال کار با توپ و در تمرینات گروهی رئال دیده ام اما رئال بدون او هم عالی کار کرده است. تیم زیدان الان وابسته به بازیکن خاصی نیست با این حال دوست دارم هر چه زودتر هازارد را در میادین ببینم. او خرید بزرگی است و فشار زیادی روی او وجود دارد. هازارد شروع دشواری در رئال داشت ولی به روزهای خوبش رسیده بود که مصدوم شد. امیدوارم او در بازگشت بتواند روزهای خوبش را تکرار کند.»

 

کورتوا:« او به همراه اوبلاک، تراشتگن و نویر، از بهترین دروازه بان های حال حاضر دنیاست و در این شکی نیست ولی معتقدم کورتوا هنوز باید روی بازی با پا کار کند. او از این حیث ضعف هایی دارد.»

 

 

1474159

 

 

دیدگاه‌ها