کد خبر : 1665846 | 12 بهمن 1398 ساعت 18:03 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

از پرسپولیس و بیرانوند تا استقلال و حسینی؛

فوق لیسانس تیر یک و دو؛ از استادیوم آزادی! (عکس)

تیم نفت مسجدسلیمان گل نخست بازی با استقلال را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا استقلال نیز به شکلی مشابه با تیم پرسپولیس گل بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، تکل بحث برانگیز روزبه چشمی از سوی داور مسابقه خطا تشخیص داد شد تا شاگردان تارتار در موقعیتی با زاویه بسته صاحب ضربه ایستگاهی بشوند. بازیکنان تیم میهمان این توپ را به تیر یک ارسال کردند اما برخورد آن به تیر دروازه باعث شد تا توپ در دهانه دروازه به آرمان قاسمی برسد و او دروازه خالی سیدحسین حسینی را باز کند.

 

این گل در حالی زده شد که چند ماه پیش نیز بازیکنان نفت مسجدسلیمان به شکلی مشابه دروازه دیگر تیم پایتخت نشین یعنی پرسپولیس را باز کرده بودند؛ در آن دیدار حسین ابراهیمی از روی نقطه کرنر توپ را به روی همین دروازه سانتر کرد اما در مقابل پرسپولیس، این علیزاده بود که به شکلی ماهرانه و با قطع توپی فوق العاده موفق به گلزنی شد.

 

1474771

 

نکته این که تیم های مهدی تارتار در ورزشگاه ازادی و مقابل سرخابی ها با ارسال از جناح چپ این دو تیم خطرساز ظاهر شده و موفق به گلزنی شده اند. البته این بار برخلاف بازی با پرسپولیس، گل از تیر دوم زده شد و البته دقایقی بعد نیز استقلالی ها آن را جواب دادند و بی پاسخ نگذاشتند.

 

بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم برگزار شد و تیم میهمان موفق به کسب پیروزی شد. آن نتیجه، آخرین شکست پرسپولیس در لیگ نوزدهم بود.

 

تیم های تارتار در ضربات ایستگاهی در این فصل عملکرد خوبی داشته اند و با ایجاد برتری نفری و حضور پرتعداد، شانس خود برای زدن ضربه آخر و استفاده از توپ سوم را بالا برده اند.

 

 

 

دیدگاه‌ها